anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare comandă online

user_16829332
Junior

Bună ziua !

Încerc să plasez o comandă online,să cumpăr un telefon recondiționat împreună cu un abonament nou. Îmi apare această eroare și nu îmi dă voie să finalizez comanda.

“Pentru moment nu poti finaliza o comanda in magazinul online Orange. Pentru a putea cumpara un abonament nou te asteptam intr-un shop Orange”.

10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember

@user_16829332: Bun găsit! Este primul abonament? Ai mai încercat sau eroarea apărută a apărut doar acum? Poate să fie cauzată fie de o problemă tehnică temporară, sau de faptul că nu ai nici un număr ca abonat. Poți să mai încerci, dacă nu (mai sigur) este doar plasarea comenzii într-un Shop. Înclin să cred că nu este o problemă tehnică, altfel puteai plasa comanda telefonic. 

Te așteptăm cu actualizări ale situației prezentate de tine.

Mai am trei abonamente,nu este primul. De o săptămână apare această eroare.

Nu pot plasa comanda într-un Shop,pentru că nu au aceleași reduceri.

Orange spune că nu pot activa un abonament nou în magazinul online,dar este fals !!! Celelalte două abonamente le-am făcut tot online. Ieri am intrat în contul online pe al unei cunoștințe,am pus telefonul în coș împreună cu un abonament nou și îmi dă voie să finalizez comanda,dar în contul meu,nu.

@user_16829332: Am înțeles. Totuși, în acest caz să nu fie o problemă tehnică strict pentru contul tău. O solicitare în acest sens către Orange ar trebui să rezolve situația în urma unei resetări a contului privind posibile restricții. Pentru contactarea lor poți încerca fie telefonic (apel la 300 sau 0374 300 300) sau prin chatBotul Djingo

delfinas
#StarMember

Abonamentele cu reducere sunt FARA achizitie de telefon si ofera e strict online. Citeste Termeni și condiții campanie „Oferta Martie: SIMO”, care se afla sub oferta de abonamente,

Acolo afli ca "Oferta de 50% discount se aplică abonamentului fără telefon Smart Plus 15 pentru achiziția sau prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online, si se aplică clienților cu vechime de peste 18 luni în rețea.
Oferta de 20% discount se aplică abonamentelor fără telefon Fun 10, Fun 12, Smart Plus 20 si Smart Plus 25 pentru achiziția sau prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online, si se aplică clienților ucu vechime de peste 18 luni în rețea."

Chiar daca esti client mai vechi de 18 luni, daca nu esti in afara perioadei contractuale si/sau ai un abonament mai scump decat cel pe care il vrei acum, nu esti eligibil. "Se aplică criteriile de eligibilitate și este posibil ca unii clienți să nu fie eligibili pentru a beneficia de această ofertă dacă, dar fără a se limita la acestea, nu se află în perioada de reînnoire a contractului sau oferta lor actuală este mai scumpă decât oferta promoțională. "

 

@delfinas: Ar fi fost bine dacă @user_16829332  specifica ce tip de abonament și telefon dorește, astfel putând să facem o ”simulare” privind eventuale posibile erori / sau nu. Dar până atunci, rămân .... presupunerile.

De aceea i-am și oferit condițiile campaniei, ca să-și dea seama dacă e eligibil sau nu și să înțeleagă de ce este trimis într-un magazin fizic.

DanielaH
Moderator

@user_16829332, s-a rezolvat/ clarificat situația? Ești eligibil pentru condițiile campaniei?

Nu,nu s-a rezolvat situația,aceeași eroare apare.