anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda online cu livrare in magazin

bogdanpc
Junior

"Ma bucur" ca sunt client Platinum si tocmai am facut o prelungire + achizitie de telefon. E ultima oara, chiar ma bate gandul sa anulez prelungirea si comanda si sa fac portare chiar acum catre alt operator.

1. Fratilor, cum e posibil sa nu aveti optiunea de livrare in magazin, dar aceasta sa fie selectabila in interfata. De ce nu este readonly / disabled? Te lasa sa o selectezi si sa finalizezi comanda, ca apoi sa vezi ca pe comanda e livrare la domiciliu. Din cauza aceasta e o adresa gresita setata pe comanda.

2. Cum e posibil sa nu poti edita adresa de livrare / adauga comentarii la comanda ta? Ma chinui de 2 zile cu emailuri si telefoane la operatori care la randul lor au creat tickete catre departamentul Magazin Online, ca inca sa nu fie schimbata o amarata de adresa de livrare.

3. Ce pot sa mai zic de faptul ca livrarile dureaza atat de mult? Data estimata de livrare de pe comanda e pusa in bataie de joc. Tipic romanesc: "Ajung in 5 minute." e defapt o ora.

4.  De ce nici macar operatorii vostri nu au o modalitate de contact directa cu cei de la Magazin Online? Pana si ei ii pot contacta pe acestia doar prin email.  

Sunt total dezamagit de aceasta experienta.

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Salut, Bogdan! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru experiența pe care ne-ai povestit-o și îți mulțumim pentru feedback.

Într-adevăr, din păcate, în acest moment, nu se mai pot face comenzi online cu ridicare din magazinele fizice.

Bataia de joc continua. Dupa 2 zile jumate in care nu au fost in stare sa schimbe adresa de livrare, acesta a plecat spre Bucuresti, vineri. Avand nevoie de telefon, am luat trenul din Brasov spre Bucuresti, am pierdut timp si bani pentru a afla in Gara de Nord ca Orange a informat curierul sa intoarca livrarea pentru a o trimite din nou in Brasov. Din nou nu m-au putut ajuta operatorii cu absolut nimic, aveam nevoie doar ca acestia sa ceara Magazinului Online sa informeze firma de cuerierat ca livrarea sa ramana in Bucuresti. Nu au putut decat sa ma puna sa trimit un email, ca doar asa pot rezolva situatia.. Cred ca mai usor il contactez sio pe Iohannis. Am cerut sa imi fie anulata comanda.

Azi am plasat o noua comanda, am incercat sa efectuez plata de 2 ori cu cardul din 2 banci diferite, banii au fost debitati, dar comanda apare neachitata. Din nou, nu pot fi ajutat decat prin email. Am 7000 lei blocati  pana vor citi ei emailul. Si cu comanda neconfirmata. 

Cat mai continua? Sunteti de toata jena (ma adresez managementului si celor care au facut organizarea departamentelor si care au implementat backendul). De ce nu exista o modalitate de contact INSTANTA pentru cazurile urgente? 

Bogdan, îmi pare foarte rău pentru situația ta.

Ne poți oferi, te rog, numărul comenzii? Vom verifica și noi cu colegii noștri care este statusul ei. Mulțumim.