la 24-12-2024 07:14 AM - editat ultima oară la 24-12-2024 08:19 AM de DanielaH
Se poate ridica un telefon din magazinele fizice, chiar dacă s-ar făcut comandă pe magazinul online? Întreb deoarece se așteaptă prea mult. Mulțumesc!
la 24-12-2024 10:58 AM
Salut, lapop5,
Din pacate, nu se poate ridica un telefon din magazinele fizice daca comanda a fost plasata pe magazinul online.
Multumim!
24-12-2024 07:51 AM - editat 24-12-2024 08:09 AM
Salut!
In funcție de momentul in care ai făcut comanda și de statusul ei, ( sa nu fie trimisă deja, daca este pe drum nu poți să faci nimic) vezi link,adresa de livrare poate fi schimbată. Nu poți face tu asta, trebuie sa apelezi serviciul clienți și te vor ajuta ei, ai detalii in acest link
Nu îți garantez că va functiona, dar poți să încerci.
Într-adevăr, firmele de curierat sunt extrem de aglomerate in aceasta perioada. Sper să reușești.
Sa revii cu un update. Sărbători fericite
la 24-12-2024 08:20 AM
Salutare!
Dacă nu ai făcut de la început asta, mi-e greu să cred că vei mai putea face schimbări pe parcurs, mai ales dacă a plecat comanda. Fiind și o perioadă a sărbătorilor, cu mai multe libere decât de obicei, nu știu dacă vei reuși.
Poți încerca să-i contactezi și să vezi ce vor spune pe Chat Djingo , apoi ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă multă și Sărbători fericite!
la 24-12-2024 10:58 AM
Salut, lapop5,
Din pacate, nu se poate ridica un telefon din magazinele fizice daca comanda a fost plasata pe magazinul online.
Multumim!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor