anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comandă întârziata

Zsolt91
Începător

De unde pot afla cand imi primesc produsul comandat online? Comanda am facut in 21.12.22 si azi e 28.12.22, nu am niciun răspuns si nu pot lua legătura cu nimeni.  La 300 sun noapte si zi, non-stop si nu răspunde nimeni. E jenant sa nu poti lua legătura direct cu cineva care sa-ti ofere un pic de detaliu despre comanda. Nu stiu daca mai vine nu vine sa comand din alta parte sa nu comand. E de neconceput....

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Încearcă să intri pe chatul care se deschide la magazinul online. Intră pe un produs și urmăreste până ți se deschide fereastra care te întreabă dacă ai nevoie de ajutor pentru o  comandă. Apoi este simplu, dacă reușești să intri cu ei în legătură!

Dar cred că cel mai bine este să încerci de pe laptop/ desktop sau să folosești chiar din telefon varianta desktop.

Baftă! 

arsradu
#StarMember

Daca ai sunat zilele trecute, intrucat au fost sarbatorile, nu ma mira ca nu a raspuns nimeni. Incearca eventual astazi, daca poti.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Zsolt91: Din contul tău MyOrange urmărești statusul comenzii. Dacă ai un AWB comunicat poți urmări și traseul coletului, dar probabil nu ți s-a comunicat un AWB. Rămâne să incerci cu apel la 300 pentru stadiul comenzii. Succes.

DanielaH
Moderator

@Zsolt91, ai primit comanda?

Razvan
#StarMember

Acu 2 seri, am comandat accesorii din magazinul online și astăzi mi-au fost livrate. Posibil, coletul să fie rătăcit de cei de la Cargus.