la 16-02-2023 04:12 PM
Oamenii care au conceput site-ul orange, au grave probleme!!! Nu reusesti sa faci nimic, decat sa te trimita dintr-o parte in alta. Nici nu te poti porta, nici nu poti finaliza o comanda, nici nu poti cumpara un abonament, toate duc catre... lasa-ne numarul ca te vom suna noi!!! Ce mizerie ordinara!! Mai este si stufos in draci. Nu e nimic gresit in avea un site stufos, dar asta are 0 sens. Uitati-va pe site-ul de la DIGI, poate invatati ceva. Toate se pot face in cateva secunde din cateva click-uri.
Managementul trebuie schimbat urgent!!! Toate procedurile astea nu fac decat sa enerveze clientii, un fel de birocratie in era digitalizarii. In ziua de astazi iti poti deschide un cont bancar in cateva secunde stand acasa, dar la orange trebuie sa fii sunat de x sau y ca sa imchei un contract.
la 16-02-2023 05:01 PM
Am cumparat telefon online (cu prelungire de abonament) si nu am avut nici cea mai mica problema.
De portat online nu am incercat, dar la Digi am facut o portare (in urma cu vreo 3 ani), dar eram deja clientul lor si mi-au cerut doar ultima factura, o declaratie tipizata si buletinul (conversatie facuta pe mail).
Legat de schimbarea de management: cred ca ai gresit adresa. Cred ca ar trebui sa te adresezi in alta parte (incearca www.orange.fr si vezi care sunt diferentele intre Orange Romania si Orange Franta).
la 16-02-2023 05:38 PM
Salutare!
Nici eu nu am vreo problemă, mă descurc destul de bine cu orice lucru pe care îl fac, inclusiv din My Orange.
Cred că ține de obișnuița fiecăruia!
la 20-02-2023 10:52 PM
Incearca sa cumperi telefon + abonament din oferta mult promovata!! Nu zic portare sau altele ca deja e complicat...
Ca asa la platit o factura, incarcare cartela si altele probabil ca merge totul ok...
17-02-2023 09:47 AM - editat 17-02-2023 09:47 AM
Inainte de a acuza niste angajati sau pe oricine altcineva, ai incercat sa schimbi ceva in modul tau de a face cautari/simulari in magazinul orange? Aici ma refer la: a te loga de pe un alt laptop, alt browser, etc. Uneori suntem atat de suparati ca nu vedem problema, si ca ea poate fi si de la noi. Vorbesc din proprie experienta. Nici mie nu imi mergea sa comand ceva online din magazin, un accesoriu, si am schimbat modul de logare, am intrat de pe laptop (inainte facand de pe telefon) si a functionat de minune.
Incearca si alte modalitati. Pana la urma feedback-urile trebuie sa fie constructive daca vrem sa schimbam ceva, si nu sa aducem jigniri.
Zi cu soare!
20-02-2023 11:08 PM - editat 20-02-2023 11:20 PM
Inainte de a presupune ca e problema clientului si nu se descurca, mai bine ai incerca sa vezi daca cumva tu reusesti!! Multumim!
Sunt atatia care se plang ca nu merge site-ul si aici si in alte locuri... ce sa vezi! Chiar nu merge si isi merita toate cuvintele de "apreciere"! Din Decembrie!! Asta e, daca nu vor sa vanda!
Iar cand vezi cum te plimba la 5 departamente mail/chat/telefonic si nu se rezolva nimic precis ti se schimba tonul de zen!
la 17-02-2023 10:43 AM
Nu vad de ce e o problema ca ti se cere numarul de telefon ca sa te portezi sau sa cumperi un abonement. Asa poti beneficia de cele mai noi oferte si de asistenta personalizata. Parerea mea este ca nu se compara achizitionarea unui abonament online cu incheierea unuia cu un consulant care sa iti explice toate detaliile si optiunile
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor