anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Casti nelivrate oferta honor90

Daniel19877
Junior

Am achizitionat oferta honor 90 plus cadou casti honor buds, incarcator si husa, castile nu au ajuns la mine, am facut vre o 5 reclamatii si nimeni nu imi da un raspuns, au trecut aproape 60zile, a mai patit cineva asa ceva ? 

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai făcut și tu o sesizare scrisă atunci?

Dacă nu ai făcut așa ceva, te sfătuiesc să o faci, atașând și ceva imagini din contul tău, cu numărul comenzii și de unde reiese că oferta avea incluse și căștile respective.

Sesizarea o poți trimite din secțiunea Contact.

Dacă ești client Orange Romania, de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Iar dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Dacă ai făcut sesizare scrisă și ai un număr de înregistrare, poți să le scrii și despre acest aspect.

Sper că de data asta vei reuși!

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut, Daniel! Bun venit în Comunitate!

Putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice situația ta. Ne dai, te rog, numărul comenzii?

Salutare, din pacate nu mai cred nimic ce ziceti, au trecut 60 de zile de la prima sesizare in total am 6 sau 7 sesizari legate de nelivrarea castilor si mereu acelasi raspuns sec ca o sa va sune cineva, nimeni nu a sunat in decurs de 60 zile, nimeni, castile nici in ziua de azi nu ati fost in stare sa le livrati , inca o data ati dat dovada de incompetenta maxima , in loc de casti ati trimis o husa de oppo , de unede husa de oppo? Eu nu am avut in viața mea oppo, chiar am crezut ca se rezolva cand am vazut saptamana asta ca va pleca comanda catre mine, dar surpriza înca o data ati dat dovada cat de penibili sunteti prin trimiterea unui produs gresit, concluzia e ca nimeni nu te poate ajuta cand ai o problema, pasati problema de la unu la altu si nu sunteti in stare sa le rezolvati, dupa 13  ani de cand sunt client Orange, va multumesc mult pentru batjocura oferita si cu siguranța o sa ma reorientez la altii mai putin incompetenti decat voi. 

Atasat sunt dovezile incompetentei voastre ....succes 

Daniel, situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri care fac toate demersurile necesare pentru corectarea erorilor care au apărut pe contul tău.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Buna, inca nu am primit nici o solutie, am sunat in call center saptamana trecuta, au promis ca se rezolva, de ce va bateti joc de mine in halul asta? Sunt 2 luni si nu sunteti in stare sa trimiteti castile , sunteti niste incompetenti , o sa fac sesizare la Opc .

RafaHelper
#StarMember

Salut @Daniel19877

Castile apar pe factura?

Astăzi primesc si eu același produs cu aceeași promoție, o sa revin cu noutăți daca am primit toate cadourile sau nu.

RafaHelper
#StarMember

@Daniel19877 eu am primit pachetul complet.