Buna seara.
Intrebare:
Cum ati proceda in urmatoarea situatie:
Din data de 15 iulie incerc sa achizitionez tel cu abobament prin Hot Summer. Cu reducere.
Mi se anuleaza rand pe rand toate comenzile (cumva procentele de reducere de 20, 22, respectiv 27% sa fie problema?).
Mi se invoca de fiecare data eroare tehnica in magazinul online.
Am avut 4 sesizari in curs si una interna, de fiecare data pe chat, am si dovezi, mi se invoca eroare tehnica, se va remedia, nu veti pierde oferta, problema este cunoscuta, bla, bla...."
Vazand ca solutia lor de fapt era anularea comenzilor, am tot insistat. Sesizari, chat, am cerut informatii la telefon, am fost contactata de departamentul tehnic, care m-a asigurat ca se va rezolva, ca nu voi pierde oferta.
Intre timp, telefonul dispare din stoc si oferta de abonamemt nu mai este valabila.
Cerand informatii despre sesizari: surpriza, sunt inchise toate, pe motiv de expirare.
Iar SOLUTIA, la ultima sesizarea interna, este refacerea comenzii. Care? Telefonul nu mai este in stoc si nici tipul de abonament, de reducere nu mai poate fi vorba.. Cum sa refac, ce?
Stupoare!
Dupa 2 sapatamani de nervi, promisiuni, luat la rand toti operatorii si consultantii ..... asta primesc?
Efectiv ignorare, Orange nici macar nu mi-a mai trimis textul ultimelor 2 chat-uri, iar de raspuns la sesizari nici vorba, a trebuit sa insist 3 zile ca sa aflu de ce s-au inchis si ce rezolutie s-a dat.