anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nivel 3 si 5 Tv orange

nyneak
Junior
Am primit o oferta de upgrade la mobil internet fibra si Tv printre care upgrade la Tv de la nivel 3 la nivel 5. Dupa ce am acceptat oferta am observat ca nu au operat nici o schimbare la oferta tv, fiind tot pe analogic si refuzand sa ofere cartela CI. Stie cineva in ce consta Nivel 5 la Orange TV sau este doar truc murdar de ofertare ?
11 Răspunsuri 11

RafaHelper
#StarMember
Salut @nyneak, Nu am auzit de acest nivel 3 si 5. Poti sa ne dai mai multe detalii?

nyneak
Junior
Am sunat ulterior la 300 si nici un operator nu a putut sa imi dea detalii despre propunerea agentului de vanzari. Speram sa primesc mai multe detalii aici. Intrucat pretul crestea in total de la 11€ la 14€ si nu m au lamurit ce upgrade primesc la Orange Tv, am refuzat oferta. Pachetul TV entry aveam inainte, Tv entry aveam si dupa ce acceptasem oferta.

RafaHelper
#StarMember
E prima data când aud de acești termeni in contextul Orange TV. Foarte posibil sa facă referire la altceva si sa fie termeni pe care doar el ii folosește, dar in oferta actuala nu exista acești termeni sau nu știu sa existe. Agentul de vânzări era un agent de teren sau cineva dintr-un magazin Orange?

nyneak
Junior
Am fost sunat de un agent orange de pe nr +40374747983. Nu este fake intrucat am primit oferta in aplicatia Orange si am acceptat o timp de cateva ore. Au inregistrarea convorbirii. Termenul de “nivel 3” care am si voi face upgrade la “nivel 5” mi se pare si mie ciudat. Treaba lor daca se tin de prostii cum fac adesea cei de la concurenta. Isi pateaza imaginea inutil.

RafaHelper
#StarMember
Nu ai întrebat care e diferența dintre nivel 3 si nivel 5?

nyneak
Junior
Eram pe plaja la mare si batea vantul. am intrebat de fibra, de mobil dar nu si de tv. Au inregistrarea , pacat ca nu am inregistrat si eu sa le o trimit la protectia consumatorului. Una primit verbal si alta in pdf-uri.

RafaHelper
#StarMember
@nyneak, ai 14 zile sa te răzgândește asupra ofertei, deci daca nu au trecut cele 14 zile ai timp sa anulezi modificarea de pe contul tau daca nu primești mai multe detalii despre ce ti s-a promis. Ca si sfat, iti recomand ca pe viitor sa ceri sa fii recontactat ulterior tocmai pentru a evita situații in care nu înțelegi sau nu ai posibilitatea sa te înțelegi prin telefon. Nu uita sa ceri mai multe detalii data viitoare când ti se prezinta o noua oferta.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Eu am tv și net de la Orange prin fibră de la începuturi, dar chiar n-am auzit de nivel 3 sau 5 și crede-mă că am destule cunoștințe despre produsele și serviciile Orange!

nyneak
Junior
Chiar daca nu am apucat sa cer detalii agentului despre tv, o schimbare trebuia sa fie. A spus “veti beneficia de upgrade de la nivel 3 la nivel 5” In sistem nu se operase nici o schimbare decat la mobil si internet prin fibra. Daca reuseste cineva sa afle ce reprezinta “noile pachete tv nivel 5” sunt tare curios ce contine. La 300 nu stiau ce sa imi raspunda. Cred ca agentul a fost proaspat recrutat de la concurenta si are apucaturi balcanice.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Sau poate au ei vreo denumire cunoscută doar de ei, dar nu și pentru clienți! Există și această posibilitate!

nyneak
Junior
astazi dupa 6 zile, am fost sunat de un agent orange si mi-a detaliat ce reprezinta "oferta nivelul 3 upgrade la nivel 5": "calitate mai buna a semnalului tv" Astia ne iau de prosti, se strica si Orange usor usor...