anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Intarziere >72h in solutionarea problemei cu fibra optica + cablu TV

Simona_Tetisor
Începător
Pe data de 22.01.2022 am facut sesizare ca nu am serviciu functional ( internet + TV ). Am vorbit cu un consultant si in urma conversatiei, am primit mesaj de la Orange ca o echipa technica va ajunge in aceeasi zi ( 22.01.2022 ) la adresa. 9 zile mai tarziu, problema nu s-a rezolvat. Am vorbit in nenumarate randuri cu un consultant, atat la telefon cat si pe chat si primesc acelasi raspuns ambiguu. Mi se pare absurd sa dureze atat.
8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator
@Simona Tetisor, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Ce răspuns ai primit de la ei?

Simona_Tetisor
Începător
Primesc de fiecare data raspunsul standard: " nu avem un raspuns din partea echipei technice ", " sunt probleme pe teren ", " va vom contacta cand problema va fi rezolvata ", " nu va putem da un dealine ". Nu am avut probleme pana acum, dar sincer, toata experienta asta mi-a lasat un gust amar si ma gandesc serios sa schimb operatorul. Chiar nu inteleg de ce dureaza atat si ce problema atat de grava a fost intampinata pe teren.

Viocat
Senior certificat
Din pacate tipul acesta de raspuns standardizat la relatii clienti lasa un gust amar. E ca si cum nici nu s-a verificat situatia. Cred ca un raspuns sincer ar face mult mai mult in relatia cu clientii decat va vom contacta cand problema va fi rezolvata.

DanielaH
Moderator
@Simona, ai un număr de sesizare ca să ne putem interesa la colegii noștri?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Dacă schimbi operatorul, crezi că e mai bine? Știu eu pe cineva care așteaptă de 2 luni să-i rezolve o problemă! Sper ca Orange să rezolve mult mai repede problema ta.

Simona_Tetisor
Începător
@DanielaH conform mesajului primit pe data de 22.01.2022, sezizarea mea a fost inregistrata cu nr 166633071. Mentionez ca in aceeasi zi am fost informata ca o echipa tehnica va ajunge la adresa mea intre orele 14:00 si 16:00. Iar acest lucru nu s-a intamplat.

Simona_Tetisor
Începător
@Vio73 aici nu vorbim despre competenta sau incompetenta altor operatori. Platesc pt un serviciu pe care nu il am. Nu cred ca cer prea mult daca solicit mai multa transparenta in comunicare si un deadline realist in ceea ce priveste solutionarea problemei. Raspunsurile vagi nu fac decat sa scada satisfactia oricarui client platitor.

DanielaH
Moderator
@Simona, m-am interesat la colegii de la departamentul tehnic și ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Încă o dată, îmi pare rău pentru situația ta și îți mulțumesc pentru răbdare și înțelegere.