la 18-05-2024 12:13 PM
Bună ziua. Am o problema cu netul, îmi scrie conectat fără internet. Ce sa fac?
la 18-05-2024 12:25 PM
Salut @dyana91. Ai încercat un restart la echipamentul instalat de către Orange? Pe partea frontală, există LEDuri aprinse care să lumineze intermitet? Există un indicator la care scrie LOS și este de altă culoare sau stins? Posibil atunci să fie conexiunea întreruptă sau cablul de internet să fie îndoit (dacă e fibră optică). Revino cu unele detalii.
la 18-05-2024 12:25 PM
Salutare!
Routerul ce beculețe are aprinse?
O soluție ar fi sa repornești routerul.
la 18-05-2024 12:32 PM
Buna,
Daca nu ai cunoștințe tehnice poți suna la serviciul clienți unde poți face o sesizare.
Ai aici metodele de contact:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
la 18-05-2024 12:47 PM
Bună!
O oprire / repornire ar putea ajuta! De asemenea, vezi dacă nu este fibra îndoită pe undeva și dacă este bine mufată în spatele routerului. Dacă este una dintre acestea, o poți identifica. Dacă nu, dă-ne mai multe detalii.
Dacă te referi la internet mobil 4g, tragi routerul ( modemul) din priză sau îl oprești/ repornești și vezi dacă își revine ulterior.
Revino cu detalii, dacă nu te ajută informațiile oferite!
Baftă!
18-05-2024 01:52 PM - editat 18-05-2024 01:54 PM
Buna Diana,
Am impresia ca vorbim de un WiFi, asa-i? Iar mesajul iti apare pe telefon, probabil sub numele retelei. 🙂
Ce as face eu:
Daca dupa restart si-a revenit, probabil ca au fost ceva probleme temporare.
Daca ai vreun led LOS pe router, si e aprins, cel mai probabil nu ai semnal, si trebuie sa iei legatura cu un consultant prin mijloacele de contact uzuale (apel, chat-ul Djingo, etc) sa deschida un ticket.
Daca pe alt telefon functioneaza, poti incerca sa stergi din telefon reteaua respectiva si sa te conectezi din nou la ea.
Daca alta retea functioneaza, e posibil sa fie o problema cu telefonul. Recomand un restart.
Sper ca macar o parte dintre recomandarile de mai sus sa te ajute. In caz contrar, te asteptam cu mai multe informatii.
la 19-05-2024 09:04 AM
Salut! Inainte de a suna la 300 și anunța un deranjament, te asiguri că routerul merge fără probleme. Scoate routerul din priză timp de 5 minute și apoi reconectează. Dacă după repornire, nu se aprinde ledul pe indicativul internet sau este pe roșu ledul pe indicativ WAN, sună la ei și anunță deranjamentul care poate fi local sau pe magistrală. Dacă este doar o eroare pe router, se poate reseta din centrală, fără intervenția tehnicienilor în locație.
la 20-05-2024 10:19 AM
@dyana91, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor