anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conexiune fara internet

dyana91
Începător

Bună ziua. Am o problema cu netul, îmi scrie conectat fără internet. Ce sa fac?

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

Salut @dyana91. Ai încercat un restart la echipamentul instalat de către Orange? Pe partea frontală, există LEDuri aprinse care să lumineze intermitet? Există un indicator la care scrie LOS și este de altă culoare sau stins? Posibil atunci să fie conexiunea întreruptă sau cablul de internet să fie îndoit (dacă e fibră optică). Revino cu unele detalii.

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Routerul ce beculețe are aprinse? 

O soluție ar fi sa repornești routerul. 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Daca nu ai cunoștințe tehnice poți suna la serviciul clienți unde poți face o sesizare.

Ai aici metodele de contact:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Bună!

O oprire / repornire ar putea ajuta! De asemenea, vezi dacă nu este fibra îndoită pe undeva și dacă este bine mufată în spatele routerului. Dacă este una dintre acestea, o poți identifica. Dacă nu, dă-ne mai multe detalii.

Dacă te referi la internet mobil 4g, tragi routerul ( modemul) din priză sau îl oprești/ repornești și vezi dacă își revine ulterior.

Revino cu detalii, dacă nu te ajută informațiile oferite!

Baftă!

arsradu
#StarMember

Buna Diana,

Am impresia ca vorbim de un WiFi, asa-i? Iar mesajul iti apare pe telefon, probabil sub numele retelei. 🙂

Ce as face eu:

  1. restart router
  2. verificare router (in functie de model, trebuie verificat daca are semnal sau nu)
  3. verificare de pe un alt telefon
  4. verificare o alta retea
    In general, routerele oferite de Orange (cel putin cele pentru fibra optica) emit in doua benzi: 2.4GHz si 5Ghz. Ideea e ca exista posibilitatea sa ai doua retele. Una pentru 2.4GHz, si una pentru 5GHz. Daca reteaua la care primesti acel mesaj este, sa zicem, cea de 5GHz, poti incerca sa te conectezi la cea de 2.4GHz.

Daca dupa restart si-a revenit, probabil ca au fost ceva probleme temporare.

Daca ai vreun led LOS pe router, si e aprins, cel mai probabil nu ai semnal, si trebuie sa iei legatura cu un consultant prin mijloacele de contact uzuale (apel, chat-ul Djingo, etc) sa deschida un ticket.

Daca pe alt telefon functioneaza, poti incerca sa stergi din telefon reteaua respectiva si sa te conectezi din nou la ea.

Daca alta retea functioneaza, e posibil sa fie o problema cu telefonul. Recomand un restart.

Sper ca macar o parte dintre recomandarile de mai sus sa te ajute. In caz contrar, te asteptam cu mai multe informatii.

 

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salut! Inainte de a suna la 300 și anunța un deranjament, te asiguri că routerul merge fără probleme. Scoate routerul din priză timp de 5 minute și apoi reconectează. Dacă după repornire, nu se aprinde ledul pe indicativul internet sau este pe roșu ledul pe indicativ WAN, sună la ei și anunță deranjamentul care poate fi local sau pe magistrală. Dacă este doar o eroare pe router, se poate reseta din centrală, fără intervenția tehnicienilor în locație. 

DanielaH
Moderator

@dyana91, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?