anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament Pachet Servicii Orange

SorinDS
Junior

Luna trecută am vazut pe siteul Orange oferta Supreme+Fun Plus la 52 lei, așa cum este în poza atașată. Am sunat la Orange și am spus că vreau să beneficiez de această ofertă. Toate bune. Am stabilit în clar că pachetul costă 52 lei. Primul semn de întrebare a fost când am primit contractul. Deși e greu de înțeles din contract, serviciile însumate duceau spre o sumă cu aprox 10-15 lei în plus. Uitându-mă în MyOrange, văd cele 3 servicii având însumate 10,5 euro ceea ce parea ok. Am crezut greșit inițial că cei vreo 10 lei în plus se vor reduce prin oferta Orange Family. Acum a venit factura. Pe factură serviciile nou contractate însumează aproximativ 75 lei pe lună, fiind facturate o lună întreagă de aproximativ 75 lei (abonamentul în avans) plus o fracțiune de vreo 50 de lei (pt perioada de dinainte de facturare).  Am sunat și mi s-a spus că acesta este contractul cu 75 lei. Evident că am făcut sesizare. Acum stau și mă întreb. Cum poate un operator de talia Orange să facă așa ceva? Eu sun și precizez în clar că vreau Pachetul Supreme+ Fun Plus la 52 de lei, mi se spune că da, iar apoi mă trezesc cu 75 de lei facturați?! 

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Așa cum am mai spus și cu alte ocazii, ceri ofertă pe email și apoi îți dai sau nu acceptul. Dacă ai văzut că nu este așa, trebuia să nu îți dai acceptul. 

Dacă ești în cele 14 zile, poți denunța oricum contractul, fără alte costuri. Reducerea din Family se realizează când sunt abonamente de voce de minim 10 euro!

Sper că în sesizare ai pus și acea poză cu prețul și ai explicat toate detaliile! 

Sper, de asemenea, că se va rezolva favorabil!

Succes!

Era o ofertă publică pe siteul orange. Nu era o ofertă personalizată pt mine. Nu mi s-a părut logic să mai cer suplimentar oferta și prin email. Sesizarea am făcut-o telefonic, deci n-aveam ce să atașez. Apoi, până la venirea contractului serviciile fixe erau deja instalate. Când m-a sunat același operator Orange pt programarea instalării,am mai recapitulat o data, 52 lei Supreme+Fun plus. Totul ok. Am fost pus în fața faptului împlinit, s-a făcut instalarea și apoi a venit contractul prin curier. Așa cum am zis, în My Orange serviciile par însumate corect (10,5 euro). Pe contract erau vreo 10 lei în plus, dar am presupus că vor fi reduse din Family. Pe factură au apărut aproximativ 23 de lei în plus, deci mai mult și decât în contract. Sunt în afara celor 14 zile, dar sper totuși să fi fost o eroare și să fie facturate corect, să nu fiu nevoit să apelez la ANPC și Poliție pt înșelăciune. Mi s-a spus că respectiva convorbire a fost înregistrată și se va verifica, ceea ce sper și eu, pt că în discuția cu operatorul Orange lucrurile au fost destul de clare. 

Salutare!

In factura cum ai detaliate costurile? Ar trebui sa fie tarifate perioada de la instalare pana la data facturii plus urmatoarea luna intreaga.

Mi se pare ciudat faptul ca ai primit contractul DUPA instalarea aparaturii deoarece am avut o oferta de servicii fixe si am primit contractul o data cu aparatura si cu cateva zile inainte de a fi instalate serviciile, tocmai pentru a putea vizualiza ce trebuie sa am.

Da. Au fost facturate cele 2 perioade separat. 1 lună întreagă și una fracționată. Nu de aici este problema. 
Și eu am fost surpins de ordine, întâi instalare și apoi livrat contractul, dar nu m-a deranjat așa tare deoarece am sperat să nu fie probleme. 

onlysli
Junior entuziast

Salut.

In MyOrange, la sectiunea de abonamente si optiuni (https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-options), exista o rubrica "Total abonamente" unde e costul total in euro. Tot acolo, in dreptul sumei este o iconita cu "i" care detaliaza suma (abonamente + optiunil). Ce scrie acolo ar trebui sa fie si pe factura.

Abrashcu
Junior

Salut

O situație neplăcută.

Văd că oferta acum este următoarea:

1000001732.jpg

1000001734.jpg

Ai mai achiziționat în plus echipamente suplimentare (gen CI+)?

Pe contract ce suma de plata este trecuta?

Recomandat ar fi sa faci și o sesizare scrisă prin formularul de contact.

Nu am luat nimic în plus. Văd că oferta curentă e diferită ca sumă de plată. Ce mă uimește este faptul că scrie că e valabilă din 26 august. Screenshot meu cu suma de 52 de lei de pe siteul Orange este din data de 16 septembrie, din timpul discuției cu operatorul Orange. 

Andrei34
Junior

Ar putea fi aceasta suma și din cauza chiriei echipamentelor.