la 13-05-2025 10:22 AM - editat ultima oară la 13-05-2025 02:53 PM de DanielaH
Buna! In ultima vreme am intampinat dificultăți in utilizarea datelor mobile. Aveam 3G initial, dar acum, cu oprirea graduala a acestei retele, am decis sa schimb SIM-ul (caci era si vechi).
Am introdus SIM-ul nou, am tastat PIN-ul si cand sa activez datele mobile, tot 3G imi arata si la fel de rau merg. Ce as putea face?
Mentionez ca telefonul este setat pe 4G.
la 13-05-2025 12:58 PM
Am rezolvat. Mulțumesc tuturor pentru mesaje.
In cazul in care cineva se mai afla in situatia mea, trebuie sa contactati un operator prin apel la 300 sau in scris, prin chat-ul MyOrange si ii explicati situatia. In cazul meu, a fost nevoie de o resetare a contului de client, dupa schimbarea de SIM.
la 13-05-2025 10:26 AM
Salutare!
Vorbim de prepaid sau abonament? Stiu ca la cartele, accesul la 4G este conditionat de o optiune activa (cum peste 90% din cartelisti au).
In zona, cum stai cu semnalul? Incearca o cautare manuala si vezi ce retele iti apar.
PS: sa intreb daca telefonul e pus sa se conecteze la retele 4G?
la 13-05-2025 10:42 AM
Eu am abonament, iar telefonul este deja setat sa se conecteze la reteaua 4G, insa nu stiu ce are, de mi se afiseaza tot 3G sau uneori E.
In zona ar trebui sa fie bun semnalul.
la 13-05-2025 11:24 AM
Incearca o cautare manuala de retea. Ar trebui sa vezi toate retelele din zona (2G/3G/4G, indiferent de operator) si poate poti pune un print screen cu ce a gasit.
la 13-05-2025 11:11 AM
Salut @Iulia071,
Nu ne-ai spus ce telefon folosești si in ce zona te afli acum. Te așteptam sa revii cu aceste detalii.
la 13-05-2025 11:31 AM
Sunt in Iasi si folosesc iPhone 11
la 13-05-2025 11:57 AM
Ai incercat sa bagi SIM-ul in alt telefon? Poate telefonul are probleme, e cam vechi modelul.
la 13-05-2025 12:17 PM
Da, este la fel. Datele merg foarte greu
la 13-05-2025 12:31 PM
In interior e pb asta sau si outdoor?
la 13-05-2025 12:38 PM
In ambele medii este aceeasi situatie
la 13-05-2025 12:58 PM
Am rezolvat. Mulțumesc tuturor pentru mesaje.
In cazul in care cineva se mai afla in situatia mea, trebuie sa contactati un operator prin apel la 300 sau in scris, prin chat-ul MyOrange si ii explicati situatia. In cazul meu, a fost nevoie de o resetare a contului de client, dupa schimbarea de SIM.
la 13-05-2025 02:53 PM
Iulia, ne bucurăm că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor