anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pierderea internetului. iPhone

Deleanuana
Începător

BUNĂ SEARA!
Sunt un client al dumneavoastră și am întâmpinat probleme repetate cu accesul la internet mobil. Am reîncărcat cartela de mai multe ori, dar după aproximativ o săptămână de la reîncărcare, internetul mobil încetează să funcționeze, primind un mesaj că nu mai am acces la internet.

Această problemă a apărut și cu vechea mea cartelă acum. Aș aprecia foarte mult ajutorul dumneavoastră în rezolvarea acestei situații neplăcute și în asigurarea unui acces stabil la internet mobil.
Mulțumesc!

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Buna seara,

Problema e simpla, si rezolvarea la fel de simpla.

Dupa ce faceti acea reincarcare cu credit, aveti grija sa activati si o extraoptiune cu resurse incluse. In felul asta, veti putea beneficia de ele mult mai mult timp.

Aveti aici oferta curenta. Activarea optiunii o puteti face fie din aplicatia My Orange (Altele > Optiuni), fie din meniul interactiv *100#.

Mult succes! Daca va mai putem fi de folos cu alte informatii, nu ezitati sa scrieti aici in comunitate, sau sa luati legatura cu departamentul de Relatii Clienti Orange (noi suntem clienti), folosind mijloacele de contact de aici.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai activat și o opțiune sau ai folosit doar creditul, care se termină relativ rapid?

Ai opțiunile aici:

https://www.orange.ro/prepay/

Asta este valabil în  țară, nu și  în afară!

Dacă ești în roaming, e cu totul altă situație și trebuie folosit doar credit, care se termină însă foarte rapid. Acolo recomand prepay local și/ sau wifi!

Baftă!

FLo1
#StarMember

Bun venit în Comunitate, Ana. Ne poți detalia dacă utilizezi numărul în țară sau în străinătate? Ai reîncărcat cartela cu CREDIT sau ai activat vreo opțiune (direct sau din credit) cu resurse (minute, SMS, net)? Doar cu accesul la internet întâmpini probleme sau și la apeluri voce? Dacă ai utilizat exclusiv credit atunci se explică primirea acelui mesaj și terminarea creditului mai rapid. Te așteptăm cu detalii.

DanielaH
Moderator

@Deleanuanate așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta, dacă mai este de actualitate. Mulțumim.