la 21-10-2025 11:01 PM
Bună!
Mi am schimbat abonamentul și am achiziționat un telefon și încă o cartelă, azi pe la 12 am ieșit de la Orange nu mai am internet. Care este problema?
la 22-10-2025 12:09 AM
Salut @Leordean,
Nu se înțelege ce ai făcut mai exact, te rugam sa revii cu mai multe detalii si sa explici mai bine. Mulțumim!
la 22-10-2025 04:54 AM
Salutare!
Uneori poate dura până când se activează toate serviciile. Reporneste dispozitivul după fiecare mesaj de configurare primit. Poți încerca și o resetare a setarilor de rețea.
la 22-10-2025 06:01 AM
Salutare!
Cred că un restart / mod avion poate să rezolve problema.
Dacă nu, revii în magazinul respectiv, poate s-a greșit ceva .
Baftă!
la 23-10-2025 10:04 AM
@Leordean, s-a rezolvat situația cu Internetul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor