anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet nefuncțional pe prepaid

Adi8
Vizitator

Mai multe persoane, inclusiv eu, nu avem internetul funcțional, desi net inclus avem destul, eu de ex am optiunea cu internet nelimitat activa, insa nu se incarca nici o pagina de net, nici macar test speed.

mai e cineva in aceeasi situatie?

33 Răspunsuri 33

FLo1
#StarMember

@Adi8: Ai vreo opțiune cu resurse de minim 5euro activată? Pentru că, ”Internet nelimitat” ca opțiune este o bonificație (din PinataParty de exemplu) pe care o poți utiliza doar cu o opțiune de minim 5euro activă pe cont. Verifică situația contului și revino cu detalii. 

Nu cred ca este cazul, am aceeasi problema cu optiune de 6 euro activa. 

alterego
Explorator entuziast

la fel... probleme...

Dacă ai opțiune cu resurse activă pe cont și situația se manifestă și la alte numere Orange (abonament/prepay), încearcă o modificare manuală din setări / rețele mobile să vezi dacă e mai ok la 3G/4G(după caz). Poți lăsa o sesizare și printr-una din variantele care le consideri convenabile ție și disponibile aici: https://www.orange.ro/contact/

alterego
Explorator entuziast

@FLo1 citește postarea mea... se pare că e o problemă generală pe zona prepay... de-aș fi știut nu pierdeam 3 ore prin setările routerului și mutat cartela prin 2 telefoane

@alterego: Posibil să fie o problemă de antenă (în zonă), fie ca moment al zilei (noaptea unele antene pot fi închise) sau de congestie. O sesizare către Orange (din MyOrange sau din formularul de contact)  va clarifica situația în zonă. 

alterego
Explorator entuziast

@FLo1 ca de obicei faci presupuneri... în 3 ore am verificat tot ce ține de mine și de echipamentul din zonă... și când mai au și alții aceeași problemă doar nu-ți imaginezi că sunt toți în Brașov... și-apoi pe abonament nu am această problemă... fix acolo unde prepay.... 4 litere... 

Și am făcut o postare exhaustivă cu tot ceea ce-am făcut, unde am scris că am vorbit cu toți asistenții virtuali, care mi-au sugerat să apelez la un operator între 9 și 21... am scris pe formularul de contact și aștept ora 9

@alterego: Precum bine cunoști situația, Comunitatea este formată în majoritar din clienți Orange, ca tine, ca mine. Iar aceștia nu au de unde să cunoască configurația și serviciile utilizate de către fiecare client la locația care este în discuție. Dar dacă se prezintă clar detaliile și contextul situației, atunci o eventuală soluție poate fi inclusiv un răspuns care să nu fie doar ”presupunere obișnuită”. 

alterego
Explorator entuziast

@FLo1 am făcut toate aceste lucruri, iar un admin a prefera să șteargă ca să nu fie prea multe subiecte... acolo am fost destul de clar... nu e vina mea că oamenii decid dând cu zarul... mă refer la moderatorii care au preferat o postare laconică decât una mai detaliată.

Evident am optiune activa, de minim 5 euro, de altfel a fost activata acum 2 zile… nu scriam aici daca nu ma asiguram intai ca problema nu e doar in contul meu sau de la contul meu 🙄

alterego
Explorator entuziast

dacă aveam net de dimineață citeam aici și nu mai pierdeam 3 ore din viață încercând să repar jucăriile... 

MihaiB23
Vizitator

Am aceeasi problema, nu functioneaza internetul 

@MihaiB23: Doar <internetul> este o problemă? În cazul tău este vorba despre Prepay, sau despre router cum este la @alterego? Dacă e prepay, serviciile de voce (apelare, SMS) sunt funcționale sau nici un serviciu nu funcționează pe SIM?  

Doar internetul mobil nu functioneaza