la 24-06-2024 03:55 PM - editat ultima oară la 25-06-2024 09:31 AM de DanielaH
Cand merg la suceava nu prind 5G si pe fun 9 spune clar „•25 GB inclus 5G“ . Abonamentul are și iconiță de 5G. Am iPhone 14 Pro Max. Trebuie sa schimb frecventa? Nici familia mea nu prinde(avem abomament la fel si plătim factura odata pt toata lumea).
24-06-2024 03:57 PM - editat 24-06-2024 04:01 PM
Încearcă să contactezi serviciul clienți și să ceri activarea serviciului 5 G pentru fiecare număr.
https://www.orange.ro/contact/
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-am-acces-la-5g-pe-abonamentul-meu-17948
Din păcate în majoritatea cazurilor serviciul 5G nu se activează automat.
24-06-2024 03:57 PM - editat 24-06-2024 04:01 PM
Încearcă să contactezi serviciul clienți și să ceri activarea serviciului 5 G pentru fiecare număr.
https://www.orange.ro/contact/
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-am-acces-la-5g-pe-abonamentul-meu-17948
Din păcate în majoritatea cazurilor serviciul 5G nu se activează automat.
la 24-06-2024 04:01 PM
voi incerca
la 24-06-2024 04:09 PM
După ce operatorii Orange îți activează serviciul 5G dai un restart la telefon sau intri și ieși din modul avion
la 24-06-2024 04:16 PM
Ai rezolvat?
la 24-06-2024 04:17 PM
da au spus cand mai merg intr-un oras cu 5G o sa am. Multumesc!
24-06-2024 04:18 PM - editat 24-06-2024 04:19 PM
Cu placere! Mulțumesc de update.
la 24-06-2024 05:33 PM
Ideea e: in Suceava exista 5G? Chiar daca ai telefon si abonament 5G, nu peste tot e semnal 5G.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor