
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2021 02:27 AM
De câteva zile nu se mai conectează la rețeaua Orange 4G, internet am doar H+
Îmi scrie să încerc mai târziu, momentan nu se poate conecta la rețea, așa de 5 zile
Îmi scrie să încerc mai târziu, momentan nu se poate conecta la rețea, așa de 5 zile
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2021 02:24 PM
Ai si o optiune cu internet activa pe cont? Pentru ca, pe credit, nu vei avea acces la 4G.
Client Orange
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2021 09:55 AM
Stanislav, bun venit in Comunitate!!!
In ce zona te afli? Înainte de reîncărcare, când aveai acces la rețea, tot în acel loc te aflai?
Ce telefon ai?
Ai încercat să-l închizi și să-l redeschizi?
Mai poți încerca să-l comuți în rețeaua 3G, din meniul telefonului, pt că zici că ai H+, apoi să-l lași pe automat, să-și ia singur rețeaua.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2021 02:24 PM
Ai si o optiune cu internet activa pe cont? Pentru ca, pe credit, nu vei avea acces la 4G.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-11-2021 09:05 AM
Salutare!
Dacă ai incercat cu mod avion și cu trecerea la altă conexiune de rețea ( 3g), etc și nu funcționează, te sfătuiesc să ceri ajutor la Serviciul clienți, prin apel la 300 ( 0374300300 din orice rețea) sau Chat Djingo.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2021 11:07 AM
@Stanislav, s-a rezolvat problema cu Internetul? Ai reîncărcat cu credit sau cu opțiune?
