anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Diferente intre prepay si abonament la internet

Andrei7575
Începător
De ce pe abonament reusesc sa ma conectez la 4G+, iar pe prepay nu trec de H+ orice as face sau oriunde m-as duce?
8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember
Andrei, Bun venit în Comunitate. Cu ce ai încărcat prepay-ul: opțiune cu resurse sau credit? Eu cred că e cu.... credit. Dacă încarci cu opțiune cu resurse vei avea viteza la 4G+.

Andrei7575
Începător
Am optiunea de 60gb, am restartat telefonul si am incetcat si varianta cu mod avion, tot pe H sunt

Pololică
#StarMember
Mai specifica o data: ce optiune (cu ce credit) folosesti? Fara optiune (poti incarca si cu 100E credit), accesul la reteaua 4G nu este permis. Daca ai optiune, alte telefoane se conecteaza la 4G in zona in care intampini problema? Poti pune SIM-ul in alt telefon?

Andrei7575
Începător
Am optiunea de 5€, vad ca a trebuit sa astept vro 2 ore pana am primit un mesaj cu Serviciile Apel 4G si Apel Wi-Fi au fost activate. Acum merge si pe 4G

FLo1
#StarMember
@Andrei: La optiunea cu ”minute, SMS și net” de 5 euro internetul mobil este 4G. Cu puțină răbdare, dacă nu ai avut înainte activată vreo opțiune cu 4G, se activează și acest aspect. E bine că s-a rezolvat situația semnalată.

Anca07
#StarMember
De multe ori, daca telefonul a fost inchis, sau a fost tinut fara cartela ceva timp, cateva zile, cand pui o cartela in el, pentru a te putea bucura de toate serviciile la calitatea oferita de Orange, ar trebui sa restartezi telefonul. Si mai este cazul si atunci cand NU reincarci cartela pentru o perioada de cateva zile sau mai mult de o saptamana, imediat dupa reincarcarea acesteia cu o extraoptiune, telefonul ar trebui restartat.

Anonim
Neaplicabil
Trebuie sa iti dea un reset pe cont si vei avea acces 4G. Diferente exista la profilul de provizionare, aka abonamentele 5G au profil de acces 1200/500 daca nu s-a schimbat, PrePay 500/150 si Yoxo 400/200.

Viocat
Senior certificat
Ai putea verifica daca simul este introdus cum trebuie in telefon, verifica ce setari sunt legate de datele mobile pe sim (sa nu fie activat2g/3g). Daca totul e ok, problema este pe cont. Bafta cu restabilirea conexiunii la viteza maxima!