la 14-12-2025 03:38 PM - editat ultima oară la 15-12-2025 08:43 AM de DanielaH
De ce internetul mobil de la Orange este egal cu zeama de la fundul pubelei in care aruncam gunoiul?
Dupa marea modernizare a retelei Orange in Timisoara internetul mobil a ajuns sa functioneze ca in vremea comunismului, adica rationalizat. Absolut penibil sa va laudati cu o infrastructura care nu functioneaza
Imi este rusine de alegerea mea de a cotinua sa platesc un abonament catre un provider care nu isi poarte respecta clientii.
Reclama aia cu cea mai mare viteza de internet sau ceva asemanator retin ca era, puteti sa o stergeti de pe tot internetul pentru ca reteaua mobila orange este absolut inutila. I
la 14-12-2025 04:04 PM
Salut!
Este posibil să fie probleme temporare cu rețeaua 5G. Ai încercat să setezi 4G ca rețea preferată?
la 14-12-2025 04:14 PM
De mai bine de vreo doua luni incerc toate variantele posibile. Problema nu este doar la mine ci este o chestie constanta pentru o gramada de colegi de ai mei. Probleme temporare dupa un "upgrade" de retea trebuiau sa fie atunci si in saptamana urmatoare dar nu in urmatoarele luni.
Doar ca sa deschid acest topic am avut nevoie de vreo 30 de minute.
Execrabil in contextul in care am nevoie sa imi fac hotspot...
Cand mergea ok era o retea decenta dar din pacate a ajuns o chestie ce cu greu se mai poate numi internet...
la 14-12-2025 04:20 PM
Problemele sunt doar pe iPhone sau si pe telefoane cu Android?
Reclamatii ati facut la Orange?
la 14-12-2025 04:23 PM
Pe absolut toate terminalele.
Reclamatii de ce sa fac? Cumva ei nu vad cum se pierd pachetele? Nu isi monitorizeaza reteaua? Sa fac o reclmatie ca sa ma invart in jurul cozii cand ei stiu mult mai bine cate pachete se pierd la nivel de terminal...
la 14-12-2025 04:48 PM
Trebuia sa faceti reclamatii toti cei afectati, nu asteptati sa se prinda cei de la Orange ca sunt probleme. Copilul care nu plange, nu primeste...
E primul pas reclamatia direct la ei, nu aici, unde nu va putem ajuta direct, ci doar cu niste sfaturi. fiind clienti ca si voi.
la 14-12-2025 04:59 PM
Multumesc pentru raspuns dar eu nu am deschis acest topic in speranta ca se va rezolva problema ci doar mai mult asa, ca sa ii fac de "rusine" sau poate cineva arunca un ochi pe aceasta comunitate si se gandeste de doua ori inainte de a face un abonament pentru date mobile la Orange.
Daca ati citit cu atentie inceputul topicului eu am pus o intrebare si tot eu am raspuns. Din frustrare evident, pentru ca in mod normal nu as fi alocat timp sa ajung sa scriu randuri de text doar pentru a-mi descarca nervii.
"Copilul care nu plange, nu primeste..." datorita tool-urilor de monitorizare ei stiu mult mai bine ca noi ce probleme sunt cu reteaua si cand sunt acele probleme. Doar ca toata treaba asta se numeste nepasare din partea lor.
la 14-12-2025 08:17 PM
Eu iti inteleg demersul, dar, repet, trebuie sa faci o reclamatie. Daca dupa aceea nu se intervine si nu se reglementeaza situatia, atunci poti sa te plangi de nepasare din partea lor.
14-12-2025 04:22 PM - editat 14-12-2025 04:35 PM
Ai/ ați făcut o sesizare, în acest sens, către serviciul clienți Orange? Ar trebui depusă o sesizare, în acest sens, pentru verificări suplimentare. Pe chat se pot atașa și poze.
la 14-12-2025 09:44 PM
si eu am avut aceleasi probleme dupa aparitia 5G in orasul meu. Totul s-a rezolvat dupa resetarea contului 5G de catre un tehnician Orange
la 14-12-2025 11:02 PM
Salut,
Sunt din Timisoara, nu am avut si nu am niciun fel de probleme cu internetul mobil. Toata familia are numere de Orange, folosim iPhone 15/iPhone 15 Pro/Galaxy S24 Ultra.
Incearca intai sa vezi cu o sesizare / un reset de profil 5G.
Baga cartela in alt telefon si testeaza. Poate e o problema de setari (am deschis la un moment dat ticket la Apple si a trebuit sa imi resetez reteaua din telefon, apoi a mers bine), poate e o problema de aplicatii (ai VPN activ/instalat? ai modificat setarile pentru date mobile? ai vreun filtru instalat pe telefon?)
Ai zis ca si colegii intampina aceleasi probleme, insa daca e vorba de telefoane pe care angajatorul a instalat vreun profil de VPN sau vreo setare de proxy, acelea pot avea ca rezultat exact problemele de DNS si de incarcare pe care le-ai pus in capturi.
Ce incerc sa zic e ca, daca era o problema generala, probabil eram si eu sau cineva din familia mea afectati negativ. Daca era o problema temporara, probabil se rezolva pana acum. Asadar, poate fi la profilul sau la telefonul tau?
la 15-12-2025 06:08 AM
Salut, din păcate mă confrunt și eu cu o situație similară. Deși locuiesc într-un oraș mic, după modernizarea rețelei la 5G am observat o scădere semnificativă a vitezelor. Conexiunea funcționează bine doar în intervalul 22:00–7:00, iar în restul zilei performanța este mult sub așteptări. Comparativ cu acum un an, vitezele au scăzut cu cel puțin 50%.
Menționez că între timp am schimbat și terminalul, acesta fiind unul mai performant. Din păcate, în cazul meu, serviciul de relații cu clienții se limitează la resetarea profilului, fără a oferi o soluție reală.
Apreciez acest furnizor, fiind client de mult timp, însă modul în care sunt gestionate aceste situații și probleme lasă de dorit.
Sper sa îți rezolve situația cât mai rapid si mulțumitor pentru tine. Baftă
la 15-12-2025 12:05 PM
incearca resetare profil 5G cu un operator. Cere expres acest lucru. De regula reseteaza profil 4G
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor