anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suplimentare fibra optica Bucuresti zona Ferdinand

Patru
Junior

Aveti idee cat timp dureaza suplimentarea de fibra optica internet+tv (Bucuresti zona Ferdinand)? Cutiuta este montata pe cladire, la intrare. In data de 18 noiembrie a venit tehnicianul pentru instalare si dupa o verificarea zis ca trebuie o suplimentare de fibra optica care se realizeaza de alt departament de la Orange, si sa astept. Vazand ca nu se intampla absolut nimic, pe 25 noiembrie am sunat la centru Orange si mi-au zis sa vorbesc cu tehnicianul care a venit initial la mine acasa, ca el se ocupa de problema. Pe 27 noiembrie am vorbit cu tehnicianul si mi-a transmis ca el nu stie nimic, ca nu depinde de el, ca el vine pentru instalare dupa suplimentarea fibrei optice de catre altcineva de la Orange. Concluzia mea pe 27 noiembrie este ca am contract internet+tv cu Orange in baza cererii de instalare servicii si atat. Despre un termen de instalare a serviciilor din contract nu mai stie nimeni de la Orange. Se paseaza problema de la unul la altul si atat.

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator

Salut, @Patru! Bun venit în Comunitate!

Putem întreba și noi colegii de la departamentul tehnic. Ne poți oferi, te rog, codul de abonat pentru o verificare punctuală?

Codul de abonat este 0803270834 din 11 noiembrie 2025

Mulțumesc pentru detalii. Revin când primesc un răspuns de la colegii mei.

Salut,
Colegii nostri au stabilit o noua programare pentru instalarea serviciilor de fibra la adresa ta, in data de 2 decembrie 2025, in intervalul orar 12:00-14:00. Vei fi apelat pe numarul de contact.
Multumim!

Patru
Junior

Am fost sunat si am discutat detaliile. Multumesc!

Mulțumim și noi pentru confirmare. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Weekend frumos!

Patru
Junior

Azi, 02.12.2025 a fost rezolvata conectarea la  fibra optica+tv Orange. Multumesc si lui Dumitru Stefan care a instalat si oferit explicatii de manual. Recomand Orange!

Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.

Ne bucurăm că s-a rezolvat.