- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2023 04:29 PM - editat ultima oară la 09-01-2023 11:43 AM de DanielaH
Dupa cam aprox. 5 saptamani, in care internetul prin fibra mergea foarte bine (ping slab la jocuri, nu era delay etc), in aceasta saptamana internetul a inceput sa aibe un delay super mare, de la 50 ping ajung la 100-400 ping in cateva secunde si nu inteleg de ce, ceva idei?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2023 08:14 PM
@Iapera22: Bun venit în Comunitate. Astfel de situații se rezolvă fie cu un redtart/reset la router (preferabil restart) sau cu răbdare, întrucât este posibil să se fi reconfigurat anumite echipamente zonale.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2023 05:32 PM
Salut,
Iti recomand sa dai un telefon la 300 sau 0374 300 300 si sa semnalezi problema. Din pacate, nu prea avem cum sa te ajutam aici in Comunitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2023 05:49 PM
Am inteles, multumesc mult!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2023 05:56 PM
Salutare!
Înainte de toate, poți să faci o resetare cu un ac în găurica din spatele ont-ului ( routerului), unde ții apăsat timp de vreo câteva secunde, până se sting toate ledurile și apoi, după ce repornește, vezi dacă se schimbă ceva. Dacă nu, te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi formezi 1-2-2, pentru asistență.
Eu așa fac atunci când mai sunt probleme de genul!
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2023 08:14 PM
@Iapera22: Bun venit în Comunitate. Astfel de situații se rezolvă fie cu un redtart/reset la router (preferabil restart) sau cu răbdare, întrucât este posibil să se fi reconfigurat anumite echipamente zonale.
