la 20-06-2023 08:04 PM
Buna ziua, am un router ZTE F6600R si mai multe dispozitive conectate prin wifi, meniul e foarte rudimentar nu pot seta nici macar un ip local fix per dispozitiv, LAN1 nu cominica cu LAN2 si mai multe probleme. Doresc sa-l pun in mod bridge am sunat la 300 am discutat cu cei de la tehnic, ei sustin ca routerul este setat in mod bridge tot ei sustin ca daca modul bridge este activat eu nu ma pot conecta la wifi pe routerul de la orange, eu sustin ca routerul nu este setat si ca eu ma pot conecta la wifi si aici se incheie discutia.
Intrebarea e cum pot seta acel router in mod bridge?
la 20-06-2023 08:46 PM
Salut,
Din pacate, la routerele astea, modul bridge se activeaza cu un apel la 300. Adica ceea ce ai facut deja.
Pot sa intreb de ce crezi ca nu ar fi activat?
la 20-06-2023 09:20 PM
Pentru ca in continuare routerul se "comporta" ca un router, ma pot conecta la wifi la el, routerul meu pe care il conectez are ip cu 192.168 de asta cred ca nu ii in mod bridge
la 20-06-2023 11:01 PM
Și ZTE-ul ce IP ar fi avut? Adică nu de forma 192.168.X.Y? Răspuns: La fel ar fi IP-ul.
la 20-06-2023 11:25 PM
Am atasat două poze:
1. ip de la ZTE
2. Ip de la tplink
Eu ma aștept ca tplink sa aiba IP extern
la 20-06-2023 11:41 PM
@Bejan_Adi: Eh, nu e chiar așa. Una este WAN și alta este LAN. Dacă vei analiza ZTE-ul, în LAN nu ai IP-ul extern asociat ZTE-ului. La fel, pe aceiași logică și la TPLink. Acum, dacă vrei să ai la intrarea TPLink-ului un IP extern din ZTE (doar dacă acesta suportă) activează DMZ-ul în ZTE. Astfel, accesând IP-ul extern al ZTE-ului vei accesa de fapt TP-link-ul. Dar aceasta doar dacă reușești problema bridge-ului între cele două. Pe scurt, este varianta simplificată de port forwarding, pentru cazul când ai un singur device de gestionat pe IP-ul respectiv.
Dacă nu vei putea activa port forwarding pe ZTE, atunci nici DMZ-ul nu va fi activ, deci nici IP-ul extern nu va fi vizibil pe TP-Link. Succes.
20-06-2023 09:22 PM - editat 20-06-2023 09:27 PM
Salutare!
Nu poți singur, ci trebuie apelat la ei, la Serviciul clienți.
Sunt destui care au făcut la fel și au scris pe aici.
Mai ai și pe aici un topic :
https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-%C8%99i-set%C4%83ri/ftth-router-zte-bridge-mode-probleme...
Sper să te ajute!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor