anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme internet fix Cluj 15 Octombrie 2021

AndreaMaxim
Începător
Buna?
Sunt probleme cu internetul fix in orasul Cluj Napoca?
Nu merge deloc.
13 Răspunsuri 13

DanielaH
Moderator
@AndreaMaxim, bun venit în Comunitate! Nu avem semnalat niciun incident de rețea în Cluj. Dă-ne, te rog, mai multe detalii și spune-ne ce se întâmplă, cum se manifestă situația?

AndreaMaxim
Începător
Pe router-ul oferit de dumneavoastra apare o luminita rosie sub semnul LOS (loss of signal). Restart-ul routerului nu a ajutat. Am si televiziune de la dumneavoastra si nici aceia nu merge.

FLo1
#StarMember
@AndreaMaxim: Atât timp cât la ”LOS” e aprinsă lanterna roșie..... fibra de Orange e cu ”bai-uri”, posibil pe aproape (cum ar fi casa scării), posibil până la stâlp, sau poate au și ei acces la fibră subterană, unde doar cu reprezentanți ai Primăriei există acces. Oricum, după o verificare remote ”de la pupitrul de comandă al Orange”, urmează un pălmaș tehnic să vină pe teren la domiciliul tău să constate dacă sudurile aferente fibrei nu au avut de suferit, sau dacă fibra nu este pe undeva.... îndoită. Sper să fie rezolvată repede situația ta. Dacă trebuie intervenit pe teren, astăzi slabe șanse de remediere.

AndreaMaxim
Începător
@FLo1 da, exact la ce ai mentionat tu ma gandeam si eu, speram totusi sa fie ceva mai usor de rezolvat. Asta este, asteptam si vedem...

DanielaH
Moderator
@AndreaMaxim, înțeleg că ai făcut o sesizare la noi, la Serviciul Clienți? Dacă da, cu siguranță colegii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp și vor rezolva situația.

FLo1
#StarMember
@Andrea: Singurele verificări unde ai acces și pe care le poți face, acasă fiind, sunt doar să te asiguri că nu ai fibra deconectată din jucăriile operatorului (slabe șanse), dar nici cablul de fibră să nu fie îndoit pe traseu la mai mult de 90 de grade. Alte verificări nu prea ai la ce anume, la multe din ele nici măcar neavând acces. Doar răbdare să apară un păcălici specialist.

AndreaMaxim
Începător
@DanielaH, intre timp am facut si urmeaza sa vina o echipa. @FLo1, am verificat cablul din casa totul pare ok, m-am uitat si pe casa scarii si totul pare ok si acolo deci sa speram ca echipa tehnica va deslusi problema. Multumesc mult amandurora.

DanielaH
Moderator
@AndreaMaxim, mulțumim și noi pentru detalii. te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. O zi frumoasă!

bogdan_osan
Junior entuziast
Andreea, aceasi problema am avut-o si eu, din cauza unor sobolani care au ros fibra care merge prin canal.. s-a intamplat de doua ori in doua saptamani si nu am putut lucra. Crezi ca cineva mi-a despagubit pierderile salariale? Nici poveste.

FLo1
#StarMember
bogdane: astfel de "despăgubiri" nici la contract de business nu ai, darămite la unul pe persoană fizică... Și asta în contextul în care în mai puțin de o oră un reprezentant al operatorului a venit să constate defectul, însă pentru acces în canal unde "șobolanii au ros fibra" a trebuit așteptat după un reprezentant al primăriei, fără de care accesul în subteran nu este permis. Bineînțeles, întreaga zi a fost compromisă. De aceea, pentru astfel de cazuri există soluții de avarie 4G, nu wired.

DanielaH
Moderator
@AndreaMaxim, s-a rezolvat situația?

AndreaMaxim
Începător
@DanielaH Buna, da s-a rezolvat dupa 6 zile. A fost o avarie pe traseu din ce am inteles. Operatoarea Orange a fost draguta din fericire si am primit internet nelimitat 7 zile ca sa imi pot face hotspot, fiindca muncesc de acasa. @bogdan_osan Imi pare rau sa aud, dar cum a zis si Flo, dureaza fiindca trebuie implicata primaria, Si in cazul meu a fost.

DanielaH
Moderator
@AndreaMaxim, ne bucurăm că e totul OK. Te mai așteptăm în Comunitate.