anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema internet fix

cmadeleinel
Explorator

Bună ziua! Constat ca nu reușesc sa facă nicicum internetul sa mearga, mentionez ca am un abonament pachet internet+ TV. Menționez ca televiziunea funcționează, însă internetul nu. Routerul afișează un beculet roșu aprins. Aveți ceva sugestii? Sa înțeleg ca vremea ploioasa este de vina?

16 Răspunsuri 16

Pololică
#StarMember

Salut!

Scoate-l din priza 1 minut (nu oprit, lasa-l nealimentat cu curent). Uneori se mai intampla desincronizari (nu este aprin ledul pentru conexiunea la internet),

Daca nici asa nu-si revine, suna la 300. Poate a "uitat" datele de acces.

Mulțumesc pentru idei! Aparent e ceva defectiune în zona. 🙈

Atunci, singura varianta este sa astepti echipa tehnica sa rezolve avaria din zona. Sper sa se rezolve repede.

@cmadeleinel: cum menționam anterior, puțină răbdare, posibil și de 24ore.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Dupa ce incerci varianta propusa de Pololica (sau in timp ce astepti), verifica sa nu fie fibra optica intrerupta/indoita pe undeva. Sa nu fie sub mobila de exemplu sau mai stiu eu pe unde. Fibra trebuie sa stea cat se poate de dreapta.

Daca totusi nu merge, da un telefon la 300 (ramura 1-3-2) si anunta deranjamentul. E posibil sa fie o problema in zona ta.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@cmadeleinel: De cât timp ai sesizat problema? Doar serviciile de internet le ai prin FO sau și cele de TV? Dacă le ai și pe cele de TV prin FO..... problema e de la furnizor... deci răbdare. Dacă doar internet ai prin FO (TV fiind DTH de exemplu), atunci problema poate fi și de îndoire FO undeva de afară până la router, fără a le exclude pe celelalte. Oricum o verificare a traseului de FO încât să nu existe îndoiri ale cablului de FO prea mari este binevenită.

Te așteptăm aici pe topic cu actualizare a situației problemei menționate de tine.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Antena TV pare sa iasa din router, daca vad eu bine, deci e posibil ca FLo sa aiba dreptate. Cel mai probabil, problema e la operator si trebuie facuta o sesizare.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai ont, deci trebuie sunat la 300 ( sau 0374300300, din orice rețea) apoi formezi 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă te va identifica Gia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Nu mai sta deloc.

Baftă multă!

Nu sunt sigura ca știu ce înseamnă ont. Am sunat și mi-au spus ca e o defectiune raportata deja în zona, ca echipa o rezolva pana în cel mult ora 17.

Ont este routerul care îți iese din el atât tv, cât și net. 

Bine că ai reușit să afli cum stau treburile!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

ONT (Optical Network Terminal) este aparatul acela alb caruia i-ai facut poza. Oricum, problema e la operator. Deci, nu ramane decat de asteptat rezolvarea ei.

Client Orange

Cum menționam, la un singur cablu de FO cu 2 circuite monomode (TV+net)(duplex), din care cel de TV e OK, iar cel de NET e KO (adică not ok 😉), ei bine, situațiile acestea au o singură explicație: lucrări ale furnizorului/intervenții temporare cu întreruperi cunoscute.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

OK vs KO (adica knock out, deci da, cu siguranta NOT OK). :)) Misto, misto de tot asta.

Client Orange

Monalisa1
Începător

Bună, sunt si eu afectata de lipsa de internet datorita unei defectiuni in zona (probabil aceeasi) inca din 31.03 seara. Au trecut 48 de ore, am sunat deja de 3 ori, imi pun mereu aceeasi placa... Eu sunt client preluat de Orange de la Telekom unde n-am avut probleme, intreruperi rar si de scurta durata. As vrea sa inteleg daca se intampla frecvent astfel de probleme pentru ca lipsa asta de transparenţă (operatorul nu are habar de ce se întâmplă, doar ca e o defectiune si ca termenul max e de 48 de ore, care au si trecut) ma face sa ma gandesc sa plec de la ei cat mai repede.