la 31-03-2023 11:29 AM - editat ultima oară la 03-04-2023 08:58 AM de DanielaH
Bună ziua! Constat ca nu reușesc sa facă nicicum internetul sa mearga, mentionez ca am un abonament pachet internet+ TV. Menționez ca televiziunea funcționează, însă internetul nu. Routerul afișează un beculet roșu aprins. Aveți ceva sugestii? Sa înțeleg ca vremea ploioasa este de vina?
la 02-04-2023 10:50 PM
salutare! la mine s-a remediat problema conform spuselor lor, adica pana la ora 17 in cursul acelei zile. nu as putea sa iti spun cat de frecvente sunt aceste probleme si cat de prompt se solutioneaza de obicei, pentru ca mi-am facut abonamentul de net+tv din februarie abia...sa speram ca nu e o alegere neinspirata.. 🙂
la 03-04-2023 02:23 PM
Mulțumesc de raspuns! La mine au rezolvat abia acum, deci după aproape 72 ore. Am aflat de la omul care a venit pe teren ca era o chestiune de cabluri aeriene tăiate care trebuiau băgate în pământ în infrastructura creata anul trecut. Ce m-a deranjat ft mult la Orange e faptul ca nu ni s-a spus clar despre ce e vorba (numai 'o problema în zona') și cam care e durata, doar dus cu zăhărelul asa ca in 48 de ore... ca de fapt în 72 ore... Înțeleg ca nu lucra nimeni în weekend la remediere dar sa spună asa ca înțelegem, dacă știm ne repliem, ne organizam altfel cu ce avem de făcut ce necesita internet.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor