anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu avem acces pe anumite site-uri

jarco
Începător
Am observat ca accesul la anumite site-uri este restrictionat. De exemplu idrive.com este un site de cloud cu abonament. Eu platesc abonament, dar de cand am trecut pe orange nu-l mai pot accesa. Din alte retele functioneaza, din orange nu. Cum se poate scoate de pe lista cu site-urile blocate? Multumesc!
7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
@jarco, bun venit în Comunitate! Ce se întâmplă când accesezi acest site? Înțeleg că de fapt sunt mai multe? Ne mai dai un exemplu, te rog? Desktop sau mobil?

jarco
Începător
Multumesc! Bine v-am gasit! Nu pot accesa site-ul. Zice ca site-ul nu poate fi gasit, sa verific conexiunea la internet. Deocamdata am descoperit doar acest site, alte site-uri functioneaza. Acelasi lucru se intampla si de pe laptop (conectat la wifi) si de pe mobil (conectat la wifi). Daca opresc wifi de pe mobil si trec pe date mobile, site-ul idrive.com functioneaza. Rog ca cei care au internet fix de la orange sa verifice daca functioneaza site-ul idrive.com. Multumesc!

arsradu
Campion
Salut Jarco! O intrebare: ai observat chestia asta mai demult? Sau de curand? Incerc sa-mi dau seama daca nu cumva problema a inceput sa se manifeste dupa achizitionarea serviciilor Telekom Fix. Posibil sa fie inca unele modificari de facut. Din moment ce pe telefon functioneaza, chiar si cu date mobile de la Orange, ma gandesc ca teoretic ar trebui sa mearga si pe fix. Nu cred ca e vreo limitare. Dar se poate sa fie o problema cauzata de migrare.

jarco
Începător
Nu stiu. Nu am mai incercat sa accesez. Eu oricum sunt pe infrastructura dezvoltata de Orange, nu sunt pe infrastructura Telekom preluata de Orange

DanielaH
Moderator
@jarco, s-a rezolvat problema cu acel site? Îl poți accesa aum?

jarco
Începător
Da, s-a rezolvat! Multumesc de ajutor! M-a sunat un domn, s-a conectat remote pe router, a modificat anumite setari si merge! Din ce am inteles problema e cu site-urile care nu au implementat ipv6 si au ramas pe ipv4, dar important e ca problema se poate rezolva!

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare! Te mai așteptăm în Comunitate.