anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme Internet Wi-Fi ( fara internet )

Paul_Ionut
Junior

Buna ziua!

Sunt proaspat abonat Orange, la internet Fibra 2300 (mare gresala pana acum ) , de mai putin de doua luni si de atunci ma confrunt cu lipsa internetului pe dispozitivele conectate prin Wi-Fi. Am sunat de nenumarate ori la departamentul tehnic,  in final au facut o sesizare cu privire la problema mea,  sesizare care au inchis-o imediat dupa ce m-au contactat telefonic o data si nu am reusit sa le raspund. ( ei zic ca de  3 ori , dar nu am primit decat un singur apel ).  Bineinteles ca am sunat din nou inca o data dupa craciun  si au deschis o noua sesizare , sesizare pe care la fel aau inchis-o , de data asta nici macar nu am mai fost sunat ,

Si acum revenind la problema mea legata de internet ,  o data cu abonamentul am primit si un Router ZTE F6605R ( ultimul model existent ) impreuna cu un  sistem de Mesh , internetul functioneaza perfect pe PC-ul care este concetat prin cablu , nu am avut pana acum probleme sa cada sau sa nu am internet , in schimb pe partea de Wi-Fi , am momente cand desi conexiunea este perfecta , pur si simplu dispozitivul nu primeste internet , fapt ce se intampla nu doar pe un singur dispozitiv ,prin rotatie s-a intamplat pe toate dispozitivele conctate si aici ma refer la telefoane, tableta,  Laptop si Chromecast .... si nu neaparat simultan , adica pot avea internet pe 2-3 dispozitive , iar pe alte 2 sa nu am internet. Si mai frustrant e cand ma uit noaptea la un film pe Chromecast si brusc raman fara internet , desi repet conexiunea este perfecta si internet am pe cablu , sau chiar si pe alte dispozitive . Pana in momentul de fata rezolvarea a fost sa inchid Router-ul si sa il deschid din nou , dar e o rezolvare strict de moment , dupa cateva ore ma trezesc ca iar nu am internet,  Am incercat si sa ii dau reset dar degeaba,  isi revine doar pe moment..

Sincer m-am cam saturat sa tot inchid si deschid routerul de fiecare data cand nu am internet pe un dispozitiv pe care doresc sa il folosesc, iar cei de la tehnic nu au facut absolut nimic in privinta asta, in afara de facut niste sesizari pe care tot ei le-au inchis fara nici o rezolvare.

Poate s-a mai intalnit cineva cu astfel de probleme si are vre-o rezolvare.

Va multumesc!

 

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai incercat și cu un restart la router? Eu am acest model și nu întâmpin niciun fel de probleme. Eventual, comută dispozitivele pe 2,4Ghz sau 5Ghz, după caz. Nu am și sistem mesh, dar routerul este în regulă.

Dacă nu vrea așa, încearcă și prin resetare a routerului din găurica aceea de pe partea din spate, unde introduci o scobitoare și o ții apăsată vreo 5 secunde, până când se sting toate ledurile. Dacă ai setat propria parolă, ți-o resetează și pe aia și trebuie reintrodusă cea de pe spatele routerului.

Baftă!

Am incercat si resetare si din pacate la fel se manifesta . Problema exista indiferent daca dispozitivul este concetat la Ruter sau la Mesh .

O data aveam un telefon conectat la Mesh care nu primea internet  si am oprit Meshu-ul bineinteles ca dispozitivul s-a conectat la Ruter si a primit internet iar pe moment m-am gandit ca poate ar fi o problema de interferente intre Router si Mash , dar dupa cateva minute m-am trezit ca nu aveam internet pe alte telefoane care erau conectate la router.

Am incercat si sa comut dispozitivele de pe 5Ghz pe 2.4Ghz si degeaba aceias probleme fara internet , indiferent pe care din banda sunt . Pana nu inchid si deschid routerul nu am net pe dispozitivele alea , decat daca astept o perioada de timp ca sa isi revina singur dar vorbim de cateva ore ( probabil ca isi face ceva vre-un refres Routerul intre timp ).

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Neavând acel sistem mesh, nu știu ce să zic, dar nu sunt probleme la mine. Din păcate, tot ei te pot ajuta. Poți să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!  

FLo1
#StarMember

@Paul_Ionut: Bun venit în Comunitatea Orange. Cu ce frecvență se repetă întreruperile? Dacă sunt 1-2/zi sau mai rar, îți sugerez să deconectezi routerul peste noapte (când nu-l folosești), iar întreaga zi nu vei mai avea probleme. Ideea: Unele dispozitive (mai ales cauzate de firmware-ul instalat, dar uneori și de hardware-ul propriu) mai produc astfel de surprize neplăcute, indiferent de configurarea efectuată. Nu este o soluție ideală, dar cel puțin poate să fie funcțională. Problema ar putea fi schimbată prin instalarea unui alt firmware care să schimbe această ”buclă” de eroare, care necesită restartul periodic. 

Nu am stat sa imi dau seama exact cat de des se intrerupe, pentru ca aici fiind vorba de mai multe dispozitive , e posibil ca pe telefon sa am, si celelalte sa nu aibe daca nu sunt folosite. Stiu doar atunci cand vreau sa folosesc un anumit dispozitiv si nu functioneaza, sau imi spune sotiia ca iar nu ii merge netul. ( De obicei eu cand ajung acasa stau mai mult pe PC ce e conectat prin cablu, iar acolo am mereu internet).

Ideea e ca am observat ca se intampla chiar si atunci cand ma uit la un film pe chromecast sa raman fara internet , sau chiar atunci cand ma uit pe tableta sa raman brusc fara internet. La telefoane intodeauna am la prima conectare ( cand vin de la munca ) dar pe parcurs pot sa raman fara internet. Am presupus ca e ceva din router ce blocheaza anumite conexiuni dar pana acum nimeni de la suport nu mi-a cerut macar sa intru in setarile routerului sa vedem daca e vre-o anomalie. Eu am verificat in Tipologie, si la fel aparea device-ul connectat , si indiferent daca faceam un speedtest pe dispozitivul  unde nu aveam net nu imi arata ca imi trimite internet .

Multumesc pentru sugestie!

Încearcă să vezi cam în ce situații și cu ce frecvență se manifestă, abordând un astfel de scenariu. Pentru înlocuire, având în vedere că după un restart ai câteva ore de conectivitate fără probleme, o eventuală schimbare nu va fi justificată. Ulterior poate găsești un firmware mai nou pentru routerul respectiv.

Anonim
Neaplicabil

Eu am avut probleme similare cu router Tenda după care l-am schimbat cu tplink ax 53 2 buc mesh și nu am mai avut întreruperi.

Daca ai multe dispozitive conectate simultan la router ar trebui să îți cumperi unul mai scump.

Pai nu am mai mult de 10 dispozitive conectate, de obicei vre-o 7 din care 2 fiind pe fir.  Plus ca unele conexiuni nici nu consuma internet, cum ar fi un SmartTV care sta numa inchis ( desi problema exista si atunci cand nici macar nu era conectat ), un AC - conectat la 2.4Ghz , care nu e folosit deloc. Tableta pe care o folosesc doar ocazional o ora atunci cand alerg pe banda ( si in ultima perioada i-am si inchis conexiunea).  In principal folosesc doar telefoanele al meu si al sotiei , un chromecast seara cand ne uitam la filme , si ocazional un laptop, dar cumva routerul decide ca la un moment dat sa nu imi mai furnizeze internet pe anumite dispozitive.

Inainte de asta am avut un router de la Vodafone si nu am avut nici o problema, si pana acum 2 ani am avut ceva vechi de la UPC si la fel absolut nici o problema cu conexiunile, si aveam acelas numar de conexiuni si in principal chiar aceleasi dispozitive , de unde trag concluzia ca este clar o problema cu routerul.

 

Anonim
Neaplicabil

Acesta este motivul pentru care folosesc routere personale și nu in custodie nu mă bazez pe furnizor acesta își urmărește propriul interes să câștige cat mai mult nu și echipamente de calitate.

Kiss_Gazda
Începător

Salut

Si eu intimpin acceasi problema la internet Fibra 2300 cu Router ZTE F6605R si Ultra WI-FI 6 Mesh ZTE H36001P. Cade internetul aleatoriu si doar prin inchis si deschis router revine. :((  Echipamente conectate wi-fi :  2 telefoane, 2 televizoare si un mac.

 

Salut,

Echipamentele sunt slabe, ca deobicei, niciodata nu vei primi de la operatori ceva bun, doar daca iti cumperi tu. Sunt multi care au aceeasi problema ca si tine. Sistemul ZTE F6605R cu mesh este un echipament slab care are probleme de software. Din ce am inteles, problema asta se va rezolva la urmatorul update de firmware. Urmareste update-urile sau da-le mesh-urile inapoi, pune ONT-ul in mod bridge si ia-ti tu un sistem mesh de calitate

Anonim
Neaplicabil

Dar pe cablu ai căderi sau doar pe wifi?

Ai putea conecta un router in mod bridge și să vezi dacă mai ai probleme, asta daca ai un router la indemna.

Nu am conectat nimic pe cablu, conectez ceva si verific. Ms

Anonim
Neaplicabil

Încă nu înțeleg ce-i cu oamenii care sar repede când apare câte ceva nou (fără să se documenteze, fără să afle păreri) mulți muncesc de dimineață până seara, nu știu la ce folosește 2 gb viteza internet...