la 05-01-2024 12:22 PM
Buna ziua!
Sunt proaspat abonat Orange, la internet Fibra 2300 (mare gresala pana acum ) , de mai putin de doua luni si de atunci ma confrunt cu lipsa internetului pe dispozitivele conectate prin Wi-Fi. Am sunat de nenumarate ori la departamentul tehnic, in final au facut o sesizare cu privire la problema mea, sesizare care au inchis-o imediat dupa ce m-au contactat telefonic o data si nu am reusit sa le raspund. ( ei zic ca de 3 ori , dar nu am primit decat un singur apel ). Bineinteles ca am sunat din nou inca o data dupa craciun si au deschis o noua sesizare , sesizare pe care la fel aau inchis-o , de data asta nici macar nu am mai fost sunat ,
Si acum revenind la problema mea legata de internet , o data cu abonamentul am primit si un Router ZTE F6605R ( ultimul model existent ) impreuna cu un sistem de Mesh , internetul functioneaza perfect pe PC-ul care este concetat prin cablu , nu am avut pana acum probleme sa cada sau sa nu am internet , in schimb pe partea de Wi-Fi , am momente cand desi conexiunea este perfecta , pur si simplu dispozitivul nu primeste internet , fapt ce se intampla nu doar pe un singur dispozitiv ,prin rotatie s-a intamplat pe toate dispozitivele conctate si aici ma refer la telefoane, tableta, Laptop si Chromecast .... si nu neaparat simultan , adica pot avea internet pe 2-3 dispozitive , iar pe alte 2 sa nu am internet. Si mai frustrant e cand ma uit noaptea la un film pe Chromecast si brusc raman fara internet , desi repet conexiunea este perfecta si internet am pe cablu , sau chiar si pe alte dispozitive . Pana in momentul de fata rezolvarea a fost sa inchid Router-ul si sa il deschid din nou , dar e o rezolvare strict de moment , dupa cateva ore ma trezesc ca iar nu am internet, Am incercat si sa ii dau reset dar degeaba, isi revine doar pe moment..
Sincer m-am cam saturat sa tot inchid si deschid routerul de fiecare data cand nu am internet pe un dispozitiv pe care doresc sa il folosesc, iar cei de la tehnic nu au facut absolut nimic in privinta asta, in afara de facut niste sesizari pe care tot ei le-au inchis fara nici o rezolvare.
Poate s-a mai intalnit cineva cu astfel de probleme si are vre-o rezolvare.
Va multumesc!
07-02-2025 07:46 PM - editat 07-02-2025 08:14 PM
Nu aveai inca F6600R la internetul de 1800 mbps? Sau ai Sagemcom la internetul ala?
La internetul de 2300 mbps stiu ca ai F6605R. Ai primit vre-un update recent de firmware la el?
07-02-2025 08:11 PM - editat 07-02-2025 08:12 PM
La cel de 1800 din Pitești am un Sagemcom. La țară am avut înainte 6600, dar acum am 6605 în locul aceluia și am net de 2300. Nu am primit upgrade la niciunul.
la 07-02-2025 08:14 PM
Salut,
Și eu tot F6605r am cu abonamentul de 2300. Dacă nu ați primit atunci aia e situația :((
la 07-02-2025 08:22 PM
Da, e nasol, din pacate nu prea ai ce face in privinta asta...
07-02-2025 08:21 PM - editat 07-02-2025 08:21 PM
Aaa, am inteles. Cum, de atata timp nu ai primit update de firmware la F6605R? Mi se pare aiurea, dar asta e din cauza ca e software personalizat Orange, daca era software curat ai fi primit mai des. Oricum, chiar si daca e software personalizat, tot nu e in regula sa nu primeasca update-uri, deoarece sunt multe probleme ramase nerezolvate, care pe versiunile cu software curat au fost rezolvate. Asta e o problema mare la echipamentele cu software personalizat...
la 22-01-2024 11:30 PM
Dar pe cablu ai căderi sau doar pe wifi?
Ai putea conecta un router in mod bridge și să vezi dacă mai ai probleme, asta daca ai un router la indemna.
la 23-01-2024 03:00 PM
Nu am conectat nimic pe cablu, conectez ceva si verific. Ms
la 22-01-2024 09:14 PM
Încă nu înțeleg ce-i cu oamenii care sar repede când apare câte ceva nou (fără să se documenteze, fără să afle păreri) mulți muncesc de dimineață până seara, nu știu la ce folosește 2 gb viteza internet...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor