anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsă internet la 4 ore după ce mi s-a montat fibra

Troian
Începător

Ăsta după ce mi s-a montat fibra, la vreo 4 ore, am rămas fără internat, iar la router becul PON se aprinde și se stinge. Și de-asemenea router ul sa încălzește puțin. În situația asta ce fac, sun la deranjamente, sau e o problemă la rețea și o să-și revină de la sine. 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Verifică mai întâi să  nu fie fibra ștrangulată pe undeva, iar dacă nu este, dă-i o oprire/ repornire și vezi ce face. Dacă tot nu vrea, suni la deranjante, adică 300/ 0374300300, apoi formezi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Merge să suni și acum, până la orele 23 sau 24.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Troian: Bun venit în Comunitate. Un PON pâlpâind la router semnifică faptul că semnalul optic este întrerupt. Aceasta poate fi ori ceva temporar și local printr-o îndoire a cablului de fibră optică între router și cutia de conexiuni (intern sau extern locuinței), sau poate fi o lucrare de intervenție cunoscută de furnizor. Deci dacă problema nu e locală, poți afla realitatea apelând Serviciul clienți la 300 sau chatul Djingo. Numai bine.

DanielaH
Moderator

Troian, s-a rezolvat situația?