la 21-07-2023 09:13 PM - editat ultima oară la 24-07-2023 09:43 AM de DanielaH
Ăsta după ce mi s-a montat fibra, la vreo 4 ore, am rămas fără internat, iar la router becul PON se aprinde și se stinge. Și de-asemenea router ul sa încălzește puțin. În situația asta ce fac, sun la deranjamente, sau e o problemă la rețea și o să-și revină de la sine.
la 21-07-2023 09:40 PM
Salutare!
Verifică mai întâi să nu fie fibra ștrangulată pe undeva, iar dacă nu este, dă-i o oprire/ repornire și vezi ce face. Dacă tot nu vrea, suni la deranjante, adică 300/ 0374300300, apoi formezi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Merge să suni și acum, până la orele 23 sau 24.
Baftă!
la 21-07-2023 11:40 PM
@Troian: Bun venit în Comunitate. Un PON pâlpâind la router semnifică faptul că semnalul optic este întrerupt. Aceasta poate fi ori ceva temporar și local printr-o îndoire a cablului de fibră optică între router și cutia de conexiuni (intern sau extern locuinței), sau poate fi o lucrare de intervenție cunoscută de furnizor. Deci dacă problema nu e locală, poți afla realitatea apelând Serviciul clienți la 300 sau chatul Djingo. Numai bine.
la 24-07-2023 10:11 AM
Troian, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor