anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

internet slab!

Elvis39494
Începător
Internet slab fara motiv! Semnal e full, factura vine mereu mai mare decat trebuie. Si asa e si la vecini! Sa va fie rusine! Mi-ati pacalit bunicii 4 ani de zile. Ce sa fac cu 50- 100de kbps? cateodata merge si la 500 dar putin timp.
Concurenta are viteza 4g in sat si cu semnal mai putin. Baiate de joc, si daca suni la ei te pun sa resetezi routerul. Oribil oribil, si nu de azi de ieri, de vreo 6 ani de cand a aparut orange ul in sat, toata lumea au fost obligata sa isi faca abonament pentru ca nu existau alte abonamente fara fir.
5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember
Elvis, bun venit in Comunitate!!! In primul rand, ar fi bine sa dai niste detalii: in ce zona esti, ce router ai, de cand ai problema asta... In al doilea rand, de unde stii ca are viteza mai buna concurenta daca nu compari acelasi serviciu, adica net "fix" 4G?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă zici că este de multă vreme și ai anunțat problema respectivă la Orange, strânge dovezi legate de vitezele foarte proaste ( teste de viteză, etc) și cere rezilierea serviciului, mai ales că ai și alternativă. Eu cred că orice om de bună credință îți va rezilia dacă trimiți o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro, în care să explici toate aceste probleme. Ei au posibilitatea să repare problema sau să rezilieze fără alte costuri. Nu e de vină clientul că serviciul nu e in parametri. Baftă!

Elvis39494
Începător
Mersi, eu cred ca se dau tepe cu contractele de la tara.

delfinas
#StarMember
Elvis, daca nu faci si tu ceva ca sa rezolvi cu adevarat problema si te rezumi la a crede ca se dau tepe, atunci asta e, vei ramane in aceeasi situatie!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Depinde cu cine ai vorbit, pentru că sunt destui care umblă cu ,,oferte" super tari și dacă nu ești atent ce ai semnat, te-a fript rău. Nu e o practică a Orange, mulți procedează așa, din păcate. Am avut prieten pe care l-au păcălit cu tablete gratuite, că e client fidel și s-a trezit cu abonament de internet mobil. Trebuie să te uiți bine ce faci, iar în situația de față, pune-le dovezi și ori rezolvă problema de funcționare, ori îți reziliază contractul pe motiv de nefuncționalitate. Nu contează vorbele, ci ce ai ca dovadă scrisă, negru pe alb.