la 20-01-2024 09:21 AM - editat ultima oară la 22-01-2024 08:38 AM de DanielaH
cum să verificați dacă fibră este instalată într-un loc
Am avut internet instalat la mine acum o săptămână, dar nu este stabil. Mă deconectez în continuare.
Am contactat Orange, dar ei sfătuiesc doar să reporniți rooter-ul. Am incercat dar nu a mers. abonamentul meu este fibra 2300
20-01-2024 09:28 AM - editat 20-01-2024 09:30 AM
Salut,
Din moment ce o ai deja instalata, verificarea “daca e instalata” mi se pare de prisos. :))
Ca idee, poti verifica adresa aici. Dar e posibil sa nu-ti apara.
Pentru problemele de deconectare, trebuie facuta o sesizare la Relatii Clienti folosind mijloacele de contact uzuale: apel, chat (daca esti client Orange Romania SA) sau mesaj din interfata de mai sus. Solutia repornirii evident nu este o solutie pe termen lung. Si nu asa trebuie sa functioneze. Deci acolo este o problema. Daca e o problema cu echipamentul primit, trebuie facuta o solicitare de inlocuire.
la 20-01-2024 09:42 AM
Salutare!
Ai dat și o resetare la router? Dacă nu, introdu un ac în găurica din spate, unde scrie reset și ții apăsat vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile, apoi îi scoți și aștepți să repornească. Dacă nu o face, suni la 300/ 0374300300, apoi 1-2-2 sau orice altă combinație pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Asta chiar dacă ai mai sunat, și le spui că tot nu funcționează.
Succes!
la 23-01-2024 09:27 AM
@Manel, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor