anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De 30 de ore nu am internet și televizor

primusprim
Începător

Există vreun contact direct cu departamentul tehnic? De 30 de ore nu am internet și televizor. 300 e inutil, tehnicianul trebuia să vină între 8 și 14 și, bineînțeles, nu a venit. Nivel de asistență inacceptabil.

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Și nu ai numărul tehnicianului să comunici cu el?

Departamentul tehnic nu poate fi contactat direct, ci doar prin intermediul Serviciului clienți. Mai precis, în funcție de gravitatea problemei sesizate, te contactează ei. Sau ceri la 300 să fii pus în legătură cu acest departament.

Baftă!

Catalin1590
Începător

Interesant, si eu am ramas fara internet in seara asta.Mi se pare inacceptabil in 2025 sa ramai fara internet prin fibra.Asta se intampla acum 10-15 ani in urma.Maine credca voi închide abonamentul la ei pentru ca sunt sub orice critica.Pe langa faptul ca viteza se semnalul in casa este prost acum am ramas fara internet si cablu de tot.

Salutare!

Ai încercat să dai un reset la ont prin introducerea unei scobitori în acea găurică din spatele dispozitivului și să ții apăsat până se sting toate ledurile?

DanielaH
Moderator

@primusprim, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.

Ne poți oferi, te rog, codul de abonat să rugăm și noi colegii să verifice?

Lacrima
Junior entuziast

Orange se pare ca nu are termene de solutionare,la mine nu funcționează din data de 17/10.Nimeni nu mi-a dat nici o explicație doar ca am sa fiu contactata dar nu se știe când.

hades
Junior

Am aceeași problemă, pare ca termenul estimat de  rezolvare este mereu prelungit când mai sunt câteva minute și nu este rezolvat. Nu înțeleg de ce durează atât, îmi lasă doar impresia ca defapt nu se ocupa nimeni de problemă. 

IMG_3258.png

@hades, s-a rezolvat situația?

Da, a mai existat încă un incident, dar au fost ambele rezolvate. 

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.

Lacrima
Junior entuziast

Mie nici măcar nu mi-au făcut programare sa vina tehnicianul,ziceau ca nu pot face programare nu știu din ce cauza....în fine,oricum nu mai are relevanta am renunțat la serviciile Orange.Este inadmisibil ca într-o săptămână să nu se rezolve nimic.Am reînnoit contractul cu ei în septembrie.In luna septembrie am sunat de 4 ori pt diferite probleme,luna asta de 20 ori într-o săptămână și în afară de așteptati nu spun nimic.Cat sa toți aștepți orice problema are în termen de rezolvare la Orange nu aici termenul este nelimitat asa se pare.Asa ca inarmeaza-te cu răbdare.