la 22-10-2025 06:50 PM - editat ultima oară la 23-10-2025 08:09 AM de DanielaH
Există vreun contact direct cu departamentul tehnic? De 30 de ore nu am internet și televizor. 300 e inutil, tehnicianul trebuia să vină între 8 și 14 și, bineînțeles, nu a venit. Nivel de asistență inacceptabil.
la 22-10-2025 08:33 PM
Salutare!
Și nu ai numărul tehnicianului să comunici cu el?
Departamentul tehnic nu poate fi contactat direct, ci doar prin intermediul Serviciului clienți. Mai precis, în funcție de gravitatea problemei sesizate, te contactează ei. Sau ceri la 300 să fii pus în legătură cu acest departament.
Baftă!
la 23-10-2025 01:04 AM
Interesant, si eu am ramas fara internet in seara asta.Mi se pare inacceptabil in 2025 sa ramai fara internet prin fibra.Asta se intampla acum 10-15 ani in urma.Maine credca voi închide abonamentul la ei pentru ca sunt sub orice critica.Pe langa faptul ca viteza se semnalul in casa este prost acum am ramas fara internet si cablu de tot.
la 23-10-2025 06:24 AM
Salutare!
Ai încercat să dai un reset la ont prin introducerea unei scobitori în acea găurică din spatele dispozitivului și să ții apăsat până se sting toate ledurile?
la 23-10-2025 08:35 AM
@primusprim, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Ne poți oferi, te rog, codul de abonat să rugăm și noi colegii să verifice?
la 23-10-2025 03:29 PM
Orange se pare ca nu are termene de solutionare,la mine nu funcționează din data de 17/10.Nimeni nu mi-a dat nici o explicație doar ca am sa fiu contactata dar nu se știe când.
la 25-10-2025 11:12 AM
Am aceeași problemă, pare ca termenul estimat de rezolvare este mereu prelungit când mai sunt câteva minute și nu este rezolvat. Nu înțeleg de ce durează atât, îmi lasă doar impresia ca defapt nu se ocupa nimeni de problemă.
la 29-10-2025 03:23 PM
@hades, s-a rezolvat situația?
la 29-10-2025 06:13 PM
Da, a mai existat încă un incident, dar au fost ambele rezolvate.
la 30-10-2025 08:45 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
la 25-10-2025 01:49 PM
Mie nici măcar nu mi-au făcut programare sa vina tehnicianul,ziceau ca nu pot face programare nu știu din ce cauza....în fine,oricum nu mai are relevanta am renunțat la serviciile Orange.Este inadmisibil ca într-o săptămână să nu se rezolve nimic.Am reînnoit contractul cu ei în septembrie.In luna septembrie am sunat de 4 ori pt diferite probleme,luna asta de 20 ori într-o săptămână și în afară de așteptati nu spun nimic.Cat sa toți aștepți orice problema are în termen de rezolvare la Orange nu aici termenul este nelimitat asa se pare.Asa ca inarmeaza-te cu răbdare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor