30-09-2021 08:19 PM - editat 18-06-2024 05:02 PM
Știm că această tranzacție va aduce câteva schimbari pentru voi, așa că ne-am gândit să listăm aici principalele modificări pe care trebuie să le aveți în vedere în următoarea perioadă.
Vă asigurăm că noi vom face toate eforturile pentru ca procesul de tranziție sa fie unul cât mai simplu.
Principalele schimbări* sunt legate de:
1. Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți poate fi contactat la:
Deasemenea se poate folosi și adresa de e-mail: reclamatii@orange.ro sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)
2. Plata facturilor
Plata facturilor în magazinele Telekom Romania Mobile si IQBox nu mai este posibilă.
Aici aveți prezentate toate modalitățile de plată factură:
- pentru online: https://comunitate.orange.ro/questions/2950873-plata-online-facturii-orange-romania-communications
- magazin, numerar sau la bancomat: https://comunitate.orange.ro/questions/2786700-platesc-factura-orange-romania-communications
3. Schimbarea cartelei SIM – se poate face în oricare magazin Orange (www.orange.ro/shops)
4. Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix
Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.
La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.
Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.
Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.
5. Cumpărăturile de servicii de pe site
Dacă veți dori să achiziționați servicii sau telefoane, ca și client Orange Romania Communications, puteți utiliza formularul disponibil pe orange.ro sau numarul 021 9890, pentru a intra în legatura cu echipele de vânzări.
6. Factura lunară va fi emisă la aceeași dată
Pentru clienții care au servicii fixe și mobile de la un singur operator, aceștia vor primi o singură factură.
Pentru situația în care există servicii fixe și mobile, atât de la Orange, cât și de la Orange Romania Communications, se vor primi în continuare 2 facturi diferite, în zile diferite, conform contractului semnat cu fiecare operator.
Factura în format PDF pe e-mail nu se mai trimite (din motive de GDPR), dar poate fi vizualizată oricând în contul My Orange Fix (pe calculator sau în browser varianta web și în aplicația mobilă). Pentru primirea notificării de emitere a facturii se poate activa din cont factura electronică, însa nu se va primi și factura propriu-zisă atașată, ci doar notificarea.
*document updatat in 01.06.2024
la 30-09-2021 08:55 PM
la 30-09-2021 10:24 PM
la 01-10-2021 09:18 AM
la 01-10-2021 10:30 AM
la 01-10-2021 11:04 AM
la 01-10-2021 12:05 PM
la 02-10-2021 08:39 AM
la 11-04-2022 08:52 PM
la 12-04-2022 03:08 PM
la 12-04-2022 06:40 PM
la 12-04-2022 06:46 PM
la 12-04-2022 06:53 PM
la 12-04-2022 06:56 PM
Da, înțeleg și îmi pare rău. Am confirmat puțin mai sus că există în acest moment o problemă la care colegii noștri lucrează pentru remediere. Ne cerem scuze pentru inconvenient.
Edit - situația a fost remediată.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor