anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications)?

DanielaH
Moderator

Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă

 

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications) poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • în roaming Serviciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internaţional către România

Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici  sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

 

Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:

  • 1930 - număr apelabil din România de pe fix și mobil din orice rețea
  • 0212255930 - număr cu tarif normal apelabil din orice rețea
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
41 Răspunsuri 41

FlorinNeagoe94
Începător

buna dimineata  am platit factura  prin selfpay pe  data  de  8  si tot imi apare pe aplicatie ca am de  plata  dar   am intrat la  factiuri si acolo imi apare ca  e a achitat dupa cat timp nu o sa  mai arate 

Fiind plata prin tert (presupun ca selfpay este un "robot" de plata din magazine), banii ajung in aproximativ 2-3 zile. Din cate stiu, procedura tertilor (cum este selfpay) este sa trimita un jurnal la sfarsitul zilei si, la un anumit numar de incasari sau zile, banii sunt trimisi catre fiecare furnizor.

Totusi, din moment ce la facturi apare ca achitata, urmareste azi-maine daca mai ramane suma de plata (totusi, ai platit joi si a fost si un weeked la mijloc).

florianmarin77
Începător

Bună seara! Am avut o problemă de conectare a decodorului TV care nu se conecta la modemul internet. Am sunat la 300 în ciuda comentariilor nefavorabile. Am reuşit să trec de labirintul de opţiuni robotizate, cred că ar putea fi touşi optimizat, măcar un pic. Am stat în aşteptarea unui operator la telefon 35 de minute, după care mi-a răspuns o doamnă cumsecade cu care am comunicat foarte bine. Am urmat instrucţiunile domniei sale şi în final decodorul a putut să fie reactualizat şi totul a revenit la normal, fără a mai fi necesară intervenţia unei echipe tehnice la faţa locului. Mulţumesc mult pentru ajutor! La mulţi ani în noul an 2023 şi spor în toate!

Bobo-Aurel
Începător

Buna ziua, 

Nu se poate intra in legatura cu un operator, sunând din alta retea sub nicio forma. Din contra dupa ce parcurgi toti pasii te deconecteaza automat.

Se poate intra numai pentru ce se doreste, ex contractare dar pentru reclamatii nu sub nicio forma.

Numai minciuni.

Salut, @Bobo-Aurel ! Bine ai venit în Comunitatea Orange! AI reușit să iei legătura cu un operator?

CristiFaghi
Începător

Buna ziua,

 

Orange Romania Communications este cea mai **beep** companie din domeniu.

Incerc de cateva ore bune sa iau legatura cu cineva, fiinta nu robot, nu se poate. 

Am programat sa fiu sunat, nu m-a sunat nimeni. Am facut asta deja de trei ori.

La numerele de telefon de mai sus am introdus nr. de telefon, robotul imi spune ca este inexistent....

 

Un dezastru!

LianaCostache
Începător

  Buna seara, 

De cand a fost preluat de  Orange Communication, am avut multe deranjamente pe telefonul fix. Daca vrei sa faci sesizare, Orange te obliga sa fii la locul deranjamentului, ceea ce e chiar o consteangere foarte mare. Telefonul fix este pentru tatal meu, sa tin legatura cu el, adica la el acasa. La 86 de ani, nu stie sa sune la nr pt deranjamente, sa se descurce cu robotul,deci nu poate rezolva nimic, trebuie sa sun eu, dar eu nu stau cu el.Deci, cum se poate rezolva un deranjament la Orange Communication? Foarte greu. In plus a scumpit si abonamentul fata de Telekom si ofera asistenta mult  mai proasta fata de acestia. La Telekom nu am avut atatea deranjamnte si le rezolvam rapid, daca apareau. Acum nu. Cred o sa renunt la abonamentul lor si trec la alt furnizor.

Mihai335
Începător

Buna ziua,
Am fost apelat de numarul 0212255930 pentru o oferta de reinoire de abonament. Este valabila oferta?

Salut, @Mihai335 ,

Confirmăm faptul că numărul de telefon menționat aparține Orange Romania Communications.

Buna ziua,

Cum as putea sa aflu detalii despre ultima factura? Robotelul nu ma poate ajuta si vreau sa discut cu un operator

mirceanro
Începător

Cum iau legatura cu service Orange pentru o defectiune la internet ?

Anonim
Neaplicabil