30-09-2021 08:11 PM - editat 18-06-2024 05:00 PM
Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă
Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications) poate fi contactat la:
Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)
Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:
la 12-12-2022 09:51 AM
buna dimineata am platit factura prin selfpay pe data de 8 si tot imi apare pe aplicatie ca am de plata dar am intrat la factiuri si acolo imi apare ca e a achitat dupa cat timp nu o sa mai arate
la 12-12-2022 09:55 AM
Fiind plata prin tert (presupun ca selfpay este un "robot" de plata din magazine), banii ajung in aproximativ 2-3 zile. Din cate stiu, procedura tertilor (cum este selfpay) este sa trimita un jurnal la sfarsitul zilei si, la un anumit numar de incasari sau zile, banii sunt trimisi catre fiecare furnizor.
Totusi, din moment ce la facturi apare ca achitata, urmareste azi-maine daca mai ramane suma de plata (totusi, ai platit joi si a fost si un weeked la mijloc).
la 31-12-2022 07:56 PM
Bună seara! Am avut o problemă de conectare a decodorului TV care nu se conecta la modemul internet. Am sunat la 300 în ciuda comentariilor nefavorabile. Am reuşit să trec de labirintul de opţiuni robotizate, cred că ar putea fi touşi optimizat, măcar un pic. Am stat în aşteptarea unui operator la telefon 35 de minute, după care mi-a răspuns o doamnă cumsecade cu care am comunicat foarte bine. Am urmat instrucţiunile domniei sale şi în final decodorul a putut să fie reactualizat şi totul a revenit la normal, fără a mai fi necesară intervenţia unei echipe tehnice la faţa locului. Mulţumesc mult pentru ajutor! La mulţi ani în noul an 2023 şi spor în toate!
la 26-02-2023 12:37 PM
Buna ziua,
Nu se poate intra in legatura cu un operator, sunând din alta retea sub nicio forma. Din contra dupa ce parcurgi toti pasii te deconecteaza automat.
Se poate intra numai pentru ce se doreste, ex contractare dar pentru reclamatii nu sub nicio forma.
Numai minciuni.
la 27-02-2023 08:47 AM
Salut, @Bobo-Aurel ! Bine ai venit în Comunitatea Orange! AI reușit să iei legătura cu un operator?
la 20-03-2023 01:06 PM
Buna ziua,
Orange Romania Communications este cea mai **beep** companie din domeniu.
Incerc de cateva ore bune sa iau legatura cu cineva, fiinta nu robot, nu se poate.
Am programat sa fiu sunat, nu m-a sunat nimeni. Am facut asta deja de trei ori.
La numerele de telefon de mai sus am introdus nr. de telefon, robotul imi spune ca este inexistent....
Un dezastru!
la 12-07-2023 11:18 PM
Buna seara,
De cand a fost preluat de Orange Communication, am avut multe deranjamente pe telefonul fix. Daca vrei sa faci sesizare, Orange te obliga sa fii la locul deranjamentului, ceea ce e chiar o consteangere foarte mare. Telefonul fix este pentru tatal meu, sa tin legatura cu el, adica la el acasa. La 86 de ani, nu stie sa sune la nr pt deranjamente, sa se descurce cu robotul,deci nu poate rezolva nimic, trebuie sa sun eu, dar eu nu stau cu el.Deci, cum se poate rezolva un deranjament la Orange Communication? Foarte greu. In plus a scumpit si abonamentul fata de Telekom si ofera asistenta mult mai proasta fata de acestia. La Telekom nu am avut atatea deranjamnte si le rezolvam rapid, daca apareau. Acum nu. Cred o sa renunt la abonamentul lor si trec la alt furnizor.
la 15-04-2024 02:33 PM
Buna ziua,
Am fost apelat de numarul 0212255930 pentru o oferta de reinoire de abonament. Este valabila oferta?
la 15-04-2024 02:49 PM
Salut, @Mihai335 ,
Confirmăm faptul că numărul de telefon menționat aparține Orange Romania Communications.
la 24-04-2024 11:14 AM
Buna ziua,
Cum as putea sa aflu detalii despre ultima factura? Robotelul nu ma poate ajuta si vreau sa discut cu un operator
la 13-05-2024 02:32 PM
Cum iau legatura cu service Orange pentru o defectiune la internet ?
la 13-05-2024 02:34 PM
Ai toate detaliile aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor