30-09-2021 08:11 PM - editat 18-06-2024 05:00 PM
Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă
Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications) poate fi contactat la:
Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)
Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:
la 18-07-2022 11:09 AM
la 31-12-2022 02:28 PM
Și eu sunt foarte dezamagit.
Cu ani in urma am utilizat serviciile de telefonie și dintr-o cauza ceva asemănătoare am hotărât sa plec la un alt operator.
SIGUR VOI PLECA ȘI DE LA SERVICIILE ORANGE TV.
Sunteti niște șarlatani 😡
la 19-07-2022 01:45 PM
la 18-06-2024 06:22 PM
Imi puteti da o adresa a unui magazin Orange din Londra?
la 06-08-2022 03:22 AM
la 31-12-2022 02:17 PM
Recomand celei cu probleme sa se mute la un alt operator.
la 11-10-2022 09:01 AM
Santeti de toată groaza! După ce ați prust Telekom totul este greu accesibil la voi.
Locuiesc în străinătate și mi s.a oprit abonamentul tv înainte cu 10 zile de data scadenta!! Asta este furt!! Încerc sa plătesc online din cardul meu bancar și aplicația se blochează 2 zile cu mesajul plata în așteptare. Sun la nr vostru si nu exista opțiunea de introducere cod abonat.
Ditamai firma de comunicații nu este în stare sa facă o aplicație care sa funcționeze, nici măcar sa rezolve problemele apărute din cauza voastră. Exista mai multe tv online asa ca voi rezilia contractul și voi arunca la gunoi toate receiverele pt tv pe care , vezi doamne, mi le-ati închiriat. Rușine!!!
la 11-10-2022 01:15 PM
Si motivul pentru intreruperea serviciilor care este? Factura are pe spate niste conturi bancare. Nu inteleg de ce nu sunt folosite cand aplicatia nu functioneaza (si nu sunt singurii care au sau au avut sincope).
La fel, nu inteleg un lucru: daca va considerati nedreptatiti, de ce nu apelati la ANPC? Daca Orange (sau orice furnizor) calca stramb, va plati. Dar daca clientul este de vina... acceptati facturile.
la 31-12-2022 02:33 PM
Maestre…. atunci când trâmbițati peste tot ca aveți servicii online ( de fata cu angajați voștri am încercat sa fac plata online și nu a funcționat ) NORMAL ar fi sa funcționeze, însă la voi este totul anormal.
Un sfat ptr voi… ,,Vedeți-va bârna din ochii vostrii și nu firimituri din ochii altora”
Sa va fie Rușine !!!
la 31-12-2022 02:55 PM
Barosane... eu nu trâmbițez. Nu mai sunt clientul Orange (deci am rugămintea să arunci un mic ochi înainte de comentarii mai acide).
Și comentezi la un comentariu de acum... doua luni? Sunt ferm convins ca ai apelat la pagina de contact să-ți spui oful.
PS: sper că nu te încadrezi în categoria clienților Orange care sunt analfabeți funcționali.
la 31-12-2022 07:43 PM
atat pot sa ți spun : Datorită unora ca tine ..,, Maestre” care nu au curaj sa posteze cu numele real ( mulți înțeleg ca tu ești reprez. Orange) si care fac comentarii cu punct si virgula despre serviciile ORANGE, imi este foarte clar, REPREZINȚI compania ORANGE😀😀😀😀
Iar despre analfabetism discutam cât dorești “profesore”
la mulți ani !….din partea UNUI analfabet
31-12-2022 08:17 PM - editat 31-12-2022 08:29 PM
Salut!
Cu exceptia moderatorilor, a managerilor Comunitatii si a altor cativa angajati Orange (de exemplu Orange Assistant), restul suntem clienti ca si tine. Nu e foarte evident lucrul asta, e adevarat. Si ai putea crede ca “titlul” de langa username (care nu e altceva decat o marca a activitatii in Comunitate) e o garantie ca acel utilizator este si angajat Orange. In realitate, Comunitatea Orange e reprezentata, in mare parte, de clienti. 🙂
O seara frumoasa in continuare si un an nou cat mai bun! 🙂
la 31-12-2022 02:19 PM
Orange sunt sub orice critica.
Te taxează ptr niște servicii dar care in realitate nu beneficiezi 😡
la 07-11-2022 10:22 AM
1. Incerc sa platesc factura pt Orange fix si nu se poate nici pe site, nici din aplicatie. Pe site imi da doar varianta Plateste fara cont de utilizator, iar aplicatia e blocata de o ora deja. Ati fost hackuiti azi?! Daca e un bug, anuntati-l undeva. La 300 nu exista optiunea sa afli ceva.
2. Ati preluat de la Telekom codul de client cu sau fara R inainte, aleatoriu, se pare. In mesajele de info apare R, pe site e incorect cu R. Hotarati-va!!
3. Este inadimisibil ca o companie de telecomunicatii sa impiedice comunicarea directa cu un operator pentru probleme care nu sunt predefinite pt roboti. Django este o mizerie lenes executata, la 300 nu ai optiunea de a discuta problema de mai sus.
la 31-12-2022 02:23 PM
La fel am pățit și eu, am mers in sediu și cei de acolo mi-au recomandat serviciu online, de fata cu ei nu a funcționat 😃😃😃.Sunteți groaznici.
Am fugit de la serviciile de telefonie cu ani in urma și acum fără sa vreau sunt la tv cu voi, plec la alt operator
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor