anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications)?

DanielaH
Moderator

Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă

 

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications) poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • în roaming Serviciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internaţional către România

Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici  sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

 

Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:

  • 1930 - număr apelabil din România de pe fix și mobil din orice rețea
  • 0212255930 - număr cu tarif normal apelabil din orice rețea
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
41 Răspunsuri 41

Sacha
Începător
Este foarte greu sa întru în legătură cu un operator pentru a ma ajuta sa remediez problema. Am plătit abonamentul tv și totuși nu am încă acces , după 5 zile. Este inadmisibil, serviciile Orange sunt de foarte proasta calitate. Ieri am fost sunata de un operator totuși care mi-a făcut legătură la departamentul comercial zicând ca ei ma vor asista, dar am stat 45 de minute în așteptare, după care mi-am pierdut răbdarea și am închis. E inadmisibil asa ceva!! Sunt foarte dezamăgită de Orange România!

Și eu sunt foarte dezamagit.

Cu ani in urma am utilizat serviciile de telefonie și dintr-o cauza ceva asemănătoare am hotărât sa plec la un alt operator.

SIGUR VOI PLECA ȘI DE LA SERVICIILE ORANGE TV.

Sunteti niște șarlatani 😡

Jamil83
Junior
Vizitați magazinele Orange Romania pentru mai multe informatii

Imi puteti da o adresa a unui magazin Orange din Londra?

sorsor
Începător
A devenit firma 4 in one,nu mai sti cu cine vorbesti sau unde esti transferat,dupa 7 zile fara servicii am cerut rezilierea contractului liber fara obligatii,au mai trecut cateva zile si nimeni nu ma contactat ! In 10 zile am consumat din viata mea,vreo 70 apeluri la tot felul de numere ptr ca nu mai este ca in trecut ,,un sigur numar de telefon,vreo 4-5 ore pe telefon asteptand ca prostul,bine mi s-a inchis de vreo 10 ori cand eram transferat si tot asa.. Ma intreb cate cereri de reziliere trebuie sa fac ca sa fiu bagat in seama ? Daca faceam o cerere de instalare in 2 ore erati la usa mea !

Recomand celei cu probleme sa se mute la un alt operator.

 

Xxx1
Începător

Santeti de toată groaza! După ce ați prust Telekom totul este greu accesibil la voi.

Locuiesc în străinătate și mi s.a oprit abonamentul tv înainte cu 10 zile de data scadenta!! Asta este furt!! Încerc sa plătesc online din cardul meu bancar și aplicația se blochează 2 zile cu mesajul plata în așteptare. Sun la nr vostru si nu exista opțiunea de introducere cod abonat. 

Ditamai firma de comunicații nu este în stare sa facă o aplicație care sa funcționeze, nici măcar sa rezolve problemele apărute din cauza voastră.  Exista mai multe tv online asa ca voi rezilia contractul și voi arunca la gunoi toate receiverele pt tv pe care , vezi doamne, mi le-ati închiriat. Rușine!!!

Si motivul pentru intreruperea serviciilor care este? Factura are pe spate niste conturi bancare. Nu inteleg de ce nu sunt folosite cand aplicatia nu functioneaza (si nu sunt singurii care au  sau au avut sincope).

La fel, nu inteleg un lucru: daca va considerati nedreptatiti, de ce nu apelati la ANPC? Daca Orange (sau orice furnizor) calca stramb, va plati. Dar daca clientul este de vina... acceptati facturile.

Maestre…. atunci când trâmbițati peste tot ca aveți servicii online ( de fata cu angajați voștri am încercat sa fac plata online și nu a funcționat ) NORMAL ar fi sa funcționeze, însă la voi este totul anormal.

Un sfat ptr voi… ,,Vedeți-va bârna din ochii vostrii și nu firimituri din ochii altora”

Sa va fie Rușine !!!

Barosane... eu nu trâmbițez. Nu mai sunt clientul Orange (deci am rugămintea să arunci un mic ochi înainte de comentarii mai acide).

Și comentezi la un comentariu de acum... doua luni? Sunt ferm convins ca ai apelat la pagina de contact să-ți spui oful.

 

PS: sper că nu te încadrezi în categoria clienților Orange care sunt analfabeți funcționali. 

atat pot sa ți spun : Datorită unora ca tine ..,, Maestre” care nu au curaj sa posteze cu numele real ( mulți înțeleg ca tu ești reprez. Orange) si care fac comentarii cu punct si virgula despre serviciile ORANGE, imi este foarte clar, REPREZINȚI compania ORANGE😀😀😀😀

Iar despre analfabetism discutam cât dorești “profesore” 

la mulți ani !….din partea UNUI analfabet 

Salut!

Cu exceptia moderatorilor, a managerilor Comunitatii si a altor cativa angajati Orange (de exemplu Orange Assistant), restul suntem clienti ca si tine. Nu e foarte evident lucrul asta, e adevarat. Si ai putea crede ca “titlul” de langa username (care nu e altceva decat o marca a activitatii in Comunitate) e o garantie ca acel utilizator este si angajat Orange. In realitate, Comunitatea Orange e reprezentata, in mare parte, de clienti. 🙂

O seara frumoasa in continuare si un an nou cat mai bun! 🙂

Client Orange

Orange sunt sub orice critica.

Te taxează ptr niște servicii dar care in realitate nu beneficiezi 😡

Mireillematei
Începător

1. Incerc sa platesc factura pt Orange fix si nu se poate nici pe site, nici din aplicatie. Pe site imi da doar varianta Plateste fara cont de utilizator, iar aplicatia e blocata de o ora deja. Ati fost hackuiti azi?! Daca e un bug, anuntati-l undeva. La 300 nu exista optiunea sa afli ceva.

2. Ati preluat de la Telekom codul de client cu sau fara R inainte, aleatoriu, se pare. In mesajele de info apare R, pe site e incorect cu R. Hotarati-va!!

3. Este inadimisibil ca o companie de telecomunicatii sa impiedice comunicarea directa cu un operator pentru probleme care nu sunt predefinite pt roboti. Django este o mizerie lenes executata, la 300 nu ai optiunea de a discuta problema de mai sus.

La fel am pățit și eu, am mers in sediu și cei de acolo mi-au recomandat serviciu online, de fata cu ei nu a funcționat 😃😃😃.Sunteți groaznici.

Am fugit de la serviciile de telefonie cu ani in urma și acum fără sa vreau sunt la tv cu voi, plec la alt operator