anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Informații generale despre serviciile și produsele Orange (Orange Romania Communications)

DanielaH
Moderator

Știm că această tranzacție va aduce câteva schimbari pentru voi, așa că ne-am gândit să listăm aici principalele modificări pe care trebuie să le aveți în vedere în următoarea perioadă.

Vă asigurăm că noi vom face toate eforturile pentru ca procesul de tranziție sa fie unul cât mai simplu.

 

Principalele schimbări* sunt legate de:

 

1. Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange (Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • în roaming Serviciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internaţional către România 

Deasemenea se poate folosi și adresa de e-mail: reclamatii@orange.ro sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

 

2. Plata facturilor 

Plata facturilor în magazinele Telekom Romania Mobile si IQBox nu mai este posibilă.

Aici aveți prezentate toate modalitățile de plată factură: 

- pentru online: https://comunitate.orange.ro/questions/2950873-plata-online-facturii-orange-romania-communications

- magazin, numerar sau la bancomat: https://comunitate.orange.ro/questions/2786700-platesc-factura-orange-romania-communications

 

3. Schimbarea cartelei SIM – se poate face în oricare magazin Orange (www.orange.ro/shops)

 

4. Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix

Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.

La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play. 

Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează. 

Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.

 

5. Cumpărăturile de servicii de pe site 

Dacă veți dori să achiziționați servicii sau telefoane, ca și client Orange Romania Communications, puteți utiliza formularul disponibil pe orange.ro sau numarul 021 9890, pentru a intra în legatura cu echipele de vânzări.

 

6. Factura lunară va fi emisă la aceeași dată

Pentru clienții care au servicii fixe și mobile de la un singur operator, aceștia vor primi o singură factură. 

Pentru situația în care există servicii fixe și mobile, atât de la Orange, cât și de la Orange Romania Communications, se vor primi în continuare 2 facturi diferite, în zile diferite, conform contractului semnat cu fiecare operator. 

 

Factura în format PDF pe e-mail nu se mai trimite (din motive de GDPR), dar poate fi vizualizată oricând în contul My Orange Fix (pe calculator sau în browser varianta web și în aplicația mobilă). Pentru primirea notificării de emitere a facturii se poate activa din cont factura electronică, însa nu se va primi și factura propriu-zisă atașată, ci doar notificarea.

 

*document updatat in 01.06.2024

 

13 Răspunsuri 13

Tina
Cunoscător certificat
Mult succes Orange&Telekom! Bun venit abonatilor Telekom in familie Orange!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Doamne ajută! Să sperăm că lucrurile vor evolua în direcția care trebuie.

FLo1
#StarMember
@DanielaH: Pentru clienții care iubesc (încă) partea de servicii fixe ale Telekom, consider că este destul de cuprinzător și clar. Acum depinde de gradul de aprofundare și înțelegere al fiecărui abonat în parte. Restul este marketing. Importantă este reîntregirea atât ca ofertă cât și ca management a serviciilor fixe oferite de Orange ex-clienților Telekom.

NuamID
Junior
Nu are ce sa fie rau din punctul meu de vedere ca si utilizator de servicii fixe Telekom,internet fix +IPTV foarte bune , va spun ca aceasta fuziune nu poate fi decat benefica Orange-ului. Sper sa se miste repede lucrurile altfel GIGI cu ofertele lui de un euro jumate vor acapara toata piata,cunoscut fiind apetitul romanilor pentru ieftineala

FLo1
#StarMember
@NuamID: Să nu uităm sloganul unor retail-eri alimentari: ”Ieftin și ... bun”. Cât privește problema descrisă de tine, consider că ”soarele” este clientul, nu Orange. Așadar universul se învârte în jurul clientului, nu al furnizorului. Aceasta pentru că, deși are balta pește, puterea de alegere a peștelui este superioară talentelor pescarului.

NuamID
Junior
@FLo1 ... sa speram ca pestii nostri sunt mai destepti

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Eu sper că Orange a tras învățăminte din ce a pățit Telekom și nu vor face la fel. Adică dai ieftin și după aia scumpești mereu, dar scoți canale bune. Dacă nu ai conținut de calitate, iar preturile sunt sus, există concurență!

ivan_pedala
Începător
Ma conectez pe My Orange Fix si ma trimite pe My Orange, unde am cont pentru o cartela Orange prepay. In felul acesta nu pot plati factura Fix, fiindca este logic (am aplicatia pe calculator, browser Chrome, care a retinut parole si adresa e_mail). Gasiti modalitatea de a trimite prin e_mail si link direct pentru a putea plati online (care sa contina datele bancare sau contul vostru si cele necesare platii unei facturi) fiindca nu am de gand sa ma deplasez cativa kilometri ca sa va dau voua bani pentru niste servicii mediocre. La fel aveti si personalul care se ocupa de relatiile cu clientii, prost pregatit, nervos, evaziv si expeditiv! Daca nu rezolvati urgent, deja am la poarta cablul de la "gigi" si zilnic sunt ofertat cu servicii muuult sub preturile voastre! Calitatea lor?! Hmmm...pentru ce am nevoie eu, este peste medie!

DanielaH
Moderator
@ivan_pedala, îmi pare rău pentru situația ta. Este o problemă cunoscută care afecteaza o parte din clienți, iar colegii noștri de la departamentul tehnic lucrează la remedierea ei în cel mai scurt timp. Mulțumim pentru înțelegere.

username1989
Începător
OK. Deci aplicatia Myaccount fix de fapt nu exista. Esti redirectionat automat pe orange.ro unde nu exista absolut nimic pentru telefonul fix fost telekom, nici posibilitatea sa il adaugi pe contul pe care il ai deja pentru telefonul mobil orange. Nu stiu cum pot sa vad factura, pentru care aveam activat serviciul de a o primi online, nici cum as putea sa o si platesc. Stau de o ora incercind diferite variante, tot felul de link-uri, chatbotul nu imi spune nimic, iar instructiunea cu Update si totul va merge la fix nu merge deloc.

DanielaH
Moderator
Salut, username1989! Bun venit în Comunitate! Aplicația My Account Fix nu mai există, ea a devenit My Orange Fix. Dacă aveai instalată aplicația My Account Fix nu trebuie să faci decât actualizarea ei, dând click pe butonul Update/ Actualizează. Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași. Momentan nu există posibilitatea de a unifica contul My Orange pentru voce mobilă Orange cu My Orange Fix pentru serviciile fixe de la fostul Telekom.

username1989
Începător
DanielaH, exact, orange fix te duce la orange, unde nu ai posibilitatea sa faci nicio operatie in legatura cu postul fix, nici macar sa te loghezi in fostul cont de fix. Nu am ce actualiza, nu am cum sa platesc factura de la telefonul fix, pentru ca orice fac unde scrie fix ajung la orange.ro. My orange fix este orange simplu. Deci repet, nu exista My Orange Fix. Nimic cu fix nu exista si nu functioneaza.

DanielaH
Moderator

Da, înțeleg și îmi pare rău. Am confirmat puțin mai sus că există în acest moment o problemă la care colegii noștri lucrează pentru remediere. Ne cerem scuze pentru inconvenient.

 

Edit - situația a fost remediată.