Tot primesc facturi, desi am închis abonamentul acum 6 luni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2024 04:20 PM - editat ultima oară la 25-04-2024 04:26 PM de DanielaH
Acum 6 luni înainte să plec din țară mi-am închis abonamentul într-un centru din Sibiu. Am plătit și taxa, bineînțeles. Totul sub îndrumarea unui consultant de acolo. Ca mai apoi să tot primesc facturi … iar acum un mandat de la EOS KSI România SRL … nu mai folosesc numărul de atunci, iar cu numărul de aici nu pot să sun să mă lămurească nimeni de ce încă mai primesc facturi de plată dacă eu am închis abonamentul și am plătit aferent pentru asta !

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-04-2024 04:23 PM - editat 25-04-2024 04:54 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută prin care treci.
Ia legătura cu ei din secțiunea Contact ( mai jos in pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești!
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2024 05:05 PM
Mulțumesc pentru ajutor! Am dat mesaj! Aștept să mă contacteze

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2024 06:41 PM
Cu mare drag! Sper să rezolvi cât mai repede!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2024 04:43 PM
Salut, Adela! Ai păstrat vreo dovadă a solicitării tale de renunțare la contract? Așa cum ți-a spus și @Vio73 mai sus, transmite o sesizare, dar anexează o dovadă a solicitării tale de renunțare la contract. Eventual te poți lega de plata taxei de reziliere de care ziceai că ai achitat-o
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-04-2024 04:48 PM - editat 25-04-2024 04:49 PM
Salut,
Facturi emise => servicii active => abonament activ.
Numarul e posibil sa fie activ si el. Daca mai ai SIM-ul, poti incerca. Dar banuiesc ca nu-l mai ai. Si oricum, e mai complicat cu roaming-ul, mai ales daca nu-l ai inclus in abonament pentru tara in care te afli.
Recomand chat-ul Djingo de aici pentru acces rapid la un operator (trebuie sa scrii: "transfer operator"). Posibil chiar de doua ori, pentru ca robotul va incerca sa te ajute el. Deci, trebuie sa insisti un pic.
Oricum, trebuie neaparat rezolvata situatia facturilor si implicit si a acelei restante pe care o vad cei de la firma de recuperari.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2024 05:08 PM
Mulțumesc frumos! Aștept un răspuns de la ei

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2024 11:23 AM
Salutare! Posibil ca cei din magazinul Orange să nu-ți fi procesat cererea și închis abonamentul, chiar dacă ai plătit acele despăgubiri. Cu dovada de plată, cu sigurnață vei găsi înțelegere la Orange și se rezolvă. Cu cei de la EOS, oricum nu ai nicio relație contractuală și poți rezolva elegant cu mail în care îi atenționezi să nu mai trimită informări către tine, în caz contrar îi reclami pentru hărțuire.
