anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Se poate sa nu se mai insiste cu plata facturii, va rog?

Termina_beep01
Începător

Va rog frumos, si pe cat se poate de respectuos in conditiile de fata, sa va mai potoliti cu toate insistentele, telefoanele la 2 ore, mesajele zilnice, si toate **beep** aferente pentru o factura scadenta nenorocita de 2* lei. 

Parca pentru acei 2* lei va crapa tot business-ul, va mor copii de foame si va dezmostenesc strabunii, la cat se insista. Si e clar ca nu dati macar 2* lei umflati pe relatia cu clientii, daca pentru atat sunteti dispusi sa faceti vant la orice bunavointa sau rabdare poate avea cineva la adresa voastra. Si daca este sa fie feedback de oferit, esti nevoit ori sa urli la un operator care nu are nici o vina in sine, ori trebuie sa iti instalezi aplicatii sau sa faci conturi prin comunitati, ori sa discuti cu peretele la un chatbot mizerabil - deci clar ca vi se rupe de acest topic.

Se plateste factura, ca altfel nu merge ringa ringaling, nu ramaneti fara cei 2* lei de mine, nu ramaneti fara caldura de sarbatori - doar potoliti-va cu insistentele absolut jenante. Si pt orice frectie la picior de lemn ar putea produce feedbackul acesta, daca mai am parte de o singura eperienta de genul, v-am pupat ramonelor, si schimb in alta parte.

Pare rau pt cine trebuie sa citeasca acest mesaj, si la randul sau e doar un simplu angajat si trebuie sa zambeasca frumos si sa raspunda politicos la mesaje **beep** precum cel prezent, insa poate poate se transmite feedbackul mai departe, si se mai aduna o picatura in galeata de **beep** ce ar trebui turnata in cap baietilor de sus care iau decizii.

Sarbatori linistite - asta daca v-ati platit factura la timp. Altfel, sarbatori calde alaturi de call center-ul orange

9 Răspunsuri 9

Radutuby
Cunoscător

Salut,

Din păcate, situația asta nu ține de operatorii din call center, ci de un sistem automat de notificare care se aplică identic, indiferent de suma restantă. Chiar și pentru câțiva lei, procedura este aceeași și generează apeluri și mesaje repetate.

Înțeleg perfect nervii, nu ești singurul care a pățit-o. Cel mult poți cere să fie înregistrat feedbackul, dar, realist vorbind, sistemul funcționează la fel pentru toată lumea.

Sper să se rezolve rapid și să nu se mai repete.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu o plătesc de ani de zile în avans și nu primesc nimic.

Sunt convins că, dacă o plătești la timp, nu mai întâmpini problema asta!

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Termina_beep01

O datorie este o datorie, nu contează ca vorbim de 500 lei sau de 2 lei. Pentru a evita astfel de situații poți plăti la timp sau poți amâna plata facturii. Înțeleg ca pot exista motive diverse dar trebuie sa fim si responsabili. 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Personal, consider utile aceste notificări. Prefer sa fiu deranjat decât să fiu deconectat de la servicii.

Pe viitor verifica soldul contului după ce ai achitat factura pentru a te asigura că este pe 0.

Ai posibilitatea de a activa și plata recurenta.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-seta-o-plata-recurenta-din-contul-meu-my-orange 

Poți face toate aceste verificării folosind aplicația mobilă my Orange sau accesând contul my Orange prin browser. Totul durează câteva secunde.

delfinas
#StarMember

Sistemul vede ca  e o datorie si atat, nu-l intereseaza ca e de 2 bani sau de 100 de lei. Atata timp cat apare  o datorie, sistemul se activeaza si trimite notificari. Daca nu platesti acea suma mica, vei primi notificari in continuare.

Trixen
#StarMember

Desi de principiu sunt de acord ca un sistem de notificare este util, apeluri si mesaje zilnice reprezinta exces de zel.
O data, poate de doua ori este suficient. Daca se insista... nu.
Oricum sunt deconectate serviciile dupa cateva zile. Oricum exista proceduri pentru recuperare prejudicii in caz de neplata. Hai sa fim ceva mai intelegatori, ca poate s-a intamplat ceva si nu pot plati la timp factura, mai ales daca vorbim de sume infime si de situatii deosebite, nu repetitive.
Uite, la Uber, pentru diferente de mai mici de 50 de bani nici nu iti iau banii, ci asteapta urmatoarea cursa 🙂
Sunt unul dintre aceia care zic ca un mesaj de reamintire este suficient, iar orice depaseste asta reprezinta hartuire. Urasc din tot sufletul sa primesc apeluri si mesaje aiurea, blochez tot ce pot, fac reclamatii la toti furnizorii de servicii. Nu mi-am luat telefon ca sa am un canal nou prin care sa primesc mesaje si apeluri pe care nu le doresc, doar pentru ca se poate tehnic.

DanielaH
Moderator

Salut!

Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o și îți mulțumim că ai împărtășit-o cu noi aici, în Comunitate.

Ne poți oferi, te rog, codul de abonat sau numărul de telefon (în mesaj privat)? Vom ruga și noi colegii să verifice.

________________________

LE - colegii de la departamentul financiar ne-au confirmat că nu se trimit notificări pentru sume mai mici de 10 lei

CalinR
Cunoscător

🤣bun venit in Romania! Dincolo era altfel...

Da, dincolo incepeau procedurile de recuperare si plateai, pe langa restante, si costurile de recuperare inainte sa se termine anul.

PS: in urma cu vreo 8 ani a fost un coleg in Germania si Austria (concediu cu masina). La cazari i-au recomandat sa nu descarce torenti si sa nu depaseasca viteza pe drumuri drepte. Cu torentii nu avea treaba, dar a piscat acceleratia mai tare inainte de Autobahn. La cateva luni i-a venit o amenda de viteza si era intrebat cine a condus (era o poza cu el). Ne-am uitat toti la amenda si ne intrebam care poza e mai buna: cea din amenda sau cea din buletin...