- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2024 07:45 PM - editat ultima oară la 20-02-2024 09:53 AM de DanielaH
Va salut!
Se pare ca nu imi mai apar facturile pentru reincarcarile Prepay in My Account. Pana acum le descarcam de la "Consum si facturi" -> "Facturile tale". Insa acum nu imi mai apar deloc.
Daca ma poate ajuta cineva...
Multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-02-2024 09:02 AM
Salut!
Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2024 08:47 PM
Buna, Andrei!!!
Vad ca acolo scrie ca ai acces la descarcarea facturii doar dupa 24 de ore de la confirmarea platii. Cand ai efectuat reincarcarea?
Aici ai un topic pe tema asta: https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-ob%C8%9Bin-factura-pentru-incarcarea-prepay/m-p/837...

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2024 08:49 PM
Salutare!
Poate este o problemă cu contul tău. Încercă să te deconectezi/ deconectezi, și pe alt browser, iar dacă tot așa face, lasă-le o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-02-2024 12:14 AM
@delfinas E vorba de mai multe reincarcari facute pe finalul anului trecut pe firma. Anul trecut pe la inceputul lui noiembrie am putut sa le descarc(pana la luna octombrie inclusiv), acum nu imi mai apar nici una.
@Vio73 M-am tot deconectat/reconectat, instalat si aplicatia pe telefon, incercat browsere diferite ... same problem. Am facut sesizare acum 2 zile, inca astept raspuns.
Multumesc frumos pentru raspunsuri.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-02-2024 10:21 AM
Am impresia ca are legatura cu introducerea obligativitatii folosirii sistemului eFactura. Banuiesc ca asta este motivul pentru care nu-ti mai apar acolo.
Am facut si eu o reincarcare mai devreme (nu am firma, deci pentru mine e doar o reincarcare PF) si vedem daca apare ceva acolo. Momentan nimic. Dar e posibil sa fie si o problema cu site-ul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-02-2024 10:01 AM
Salut!
Într-adevăr, facturile prepay nu sunt disponibile momentan în contul online. Situația este cunoscută și se lucrează la remedierea ei.
Mulțumim pentru înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2024 11:43 AM
Ar fi fost o idee bună să fie anunțat acest lucru înainte de a putea să faci vreo reîncărcare. Mai ales pentru că facturile pe p.j. trebuie înregistrate în contabilitate, pentru cei cu cheltuieli deductibile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2024 11:22 AM
Salutare,
După aproape o lună de zile și 2 sesizări, factura pentru o încărcare prepay încă nu e disponibilă în contul Orange.
Ați găsit vreo metodă de a obține factura mai repede, dacă v-ați mai confruntat cu astfel de situații?
Am nevoie să o înregistrez în contabilitate și nu am cum 🙂
Mulțumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2024 11:56 AM
În ”contabilitatea” proprie? Cunosc cazuri cu PFA care au trecut la abonament tocmai pentru că PPY nu putea fi înregistrat în contabilitate. Dar poate nu știu eu.....
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2024 11:58 AM
Se pot înregistra în contabilitate fără probleme, dacă le ai, desigur 🙂 și dacă sunt obținute pe datele PFA-ului/formei de organizare pe care o ai.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2024 12:04 PM
Contul de PPY nu are nici măcar datele de domiciliu ca idee pentru emitere factură. Despre restul este lungă povestea. Cel mai simplu și fără complicații rezolvi printr-o încărcare într-un magazin fizic (OrangeShop sau Partener).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-02-2024 09:02 AM
Salut!
Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-02-2024 09:26 AM
Confirm si eu ca e totul ok acum.
Multumim! 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-02-2024 09:58 AM
Pe APP nu e OK (adică nu apar decât la PPD, nu și pentru PPY), doar pe WEB. 😉 Dar tot e bine cât avem alternative.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-02-2024 10:33 AM - editat ultima oară la 29-02-2024 11:23 AM de GeorgianaD
Buna ziua!
La mine nu a fost remediata. Nu mai imi apare nicio factura din ultimii ani, dar cel mai urgent este ultima factura din 23 februarie care nu imi apare. Multumesc!
