la 23-01-2023 03:33 PM - editat ultima oară la 25-01-2023 10:01 AM de DanielaH
Nepoțica mea de 8 ani a făcut niște plăți de care eu nu știam până astăzi cu facturarea Orange,ce pot face ca să solicit rambursarea acelor plăti pentru că mi-a venit o factura destule de măricică și nu as dori să plătesc atât
23-01-2023 03:53 PM - editat 23-01-2023 03:53 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Nu prea ai ce face… In primul rand, daca platile sunt catre terti, trebuie sa te adresezi lor. In al doilea rand, nu poti dovedi ca nu ai facut chiar tu acele plati. Stiu, inteleg, dar, iti spun doar ca, in fata Orange-ului sau a vanzatorului, nu poti sa dovedesti ca nu ai facut tu acele plati.
Acuma, daca sunt aplicatii de pe Play Store, si au trecut mai putin de 48h, s-ar putea sa ai optiunea de rambursare. O poti folosi pentru a-ti primi banii inapoi (cel mai probabil vor aparea cu - pe factura).
De asemnea, daca folosesti un Android, recomand cont separat din Android pentru cea mica. Android-ul suporta multi-user. Deci, poti sa-i creezi un cont doar pentru ea, daca vrei sa-i mai dai telefonul pe mana. Sau, daca e doar pentru situatii izolate, poti folosi optiunea Guest User. In felul asta, nu mai are acces la contul de Play Store, si nu ar trebui sa mai faca plati fara stirea ta. De asemenea, ai la dispozitie metodele de autentificare biometrica (amprenta digitala, scanare faciala etc) pe care iti recomand sa le activezi, tocmai pentru a preveni folosirea neautorizata a telefonului. Fara mijloacele astea de protectie…sansele sunt destul de mari sa se tot intample.
Daca vrei, poti incerca si un apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea), dar…ma indoiesc ca o sa se poata face ceva. De asemenea, daca esti client ORO (nu fost Telekom Fix), ai la dispozitie si chat-ul Djingo. Pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii “transfer operator”.
Mult succes, si sper sa reusesti! 🙂
la 23-01-2023 04:01 PM
Ani, bun venit in Comunitate!!!
Daca deja plățile sunt pe factura, nu ai ce recupera. Îmi dau seama că e un moment greu și probabil că suma e prea mare, dar nu aveți cum sa justificați că acel cost nu l-ați făcut chiar dv. Nepoțica e prea mică și ce face ea va asumați dv sau părinții, care trebuie sa o supravegheați. Incercati să nu-i mai dați nepoatei telefonul pe mâna pe viitor sau aplicați sfaturile date de Radu.
la 23-01-2023 04:37 PM
@CameschiAni: Bun venit în Comunitate. Problemele simple se rezolvă cu soluții simple: dezactivare posibilitate plată servicii pe factură. Un topic similar găsești aici. Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor