la 26-04-2023 07:25 PM
Salut din greșeală am plătit factura de doua ori .Cum se procedează ?!
la 27-04-2023 04:37 AM
Salutare!
Nu se întâmplă nimic. Eu de fiecare dată las plata și pentru factura viitoare.
Dacă nu vrei să lași banii pentru factura viitoare, poți cere restituirea lor și vei primi banii în cont. Dar poate să dureze ceva vreme și se va apropia factura viitoare. În concluzie, eu îți recomand să-i lași în avans pentru următoarea factură.
Baftă!
la 26-04-2023 07:33 PM
@Razvanciubotari: Bun venit în Comunitate. Dacă suma nu este enormă, îți recomand să aștepți următoarea factură, iar ceea ce ai plătit a doua oară la factura curentă va reprezenta o plată în avans pentru factura următoare. Este cel mai simplu și fără complicații. Numai bine.
la 27-04-2023 04:37 AM
Salutare!
Nu se întâmplă nimic. Eu de fiecare dată las plata și pentru factura viitoare.
Dacă nu vrei să lași banii pentru factura viitoare, poți cere restituirea lor și vei primi banii în cont. Dar poate să dureze ceva vreme și se va apropia factura viitoare. În concluzie, eu îți recomand să-i lași în avans pentru următoarea factură.
Baftă!
la 27-04-2023 08:08 AM
Salut!
Daca suma platita nu te deranjeaza (adica nu ai nevoie, in mod express de bani inapoi), ii poti lasa ca avans pentru urmatoarea factura (o sa fie o mica diferenta din cauza cursului valutar, dar, in cel mai rau caz, va fi o foarte mica diferenta la urmatoarea factura).
la 27-04-2023 09:38 AM
Stai liniștit, pe un abonament de date pe care îl avem la țară am platit luna trecută factura de 3 (trei) ori, din pură lipsa de comunicare. O sa fim relaxați in următoarele 2 luni, ceea ce îți recomand și ție, pentru o luna. 😅
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor