la 08-12-2025 01:25 PM
Am primit un msj de la Orange prin care mi se comunica ca a fost dezactivat plata automata prin banca si mi se comunica un nou cont. Banca mi-a spus ca cel vechi este activ. Ce trebuie sa fac: sa-l anulez pe cel vechi si sa l folosesc pe cel nou? Si vreau sa stiu daca acel msjs este chiar de la Orange.
la 08-12-2025 01:58 PM
OR1, bun venit in Comunitate!!!
Mesajul a fost prin SMS? L-ai primit de la numarul de la care primesti in mod curent mesaje de la Orange? Poti pune un printscreen?
la 08-12-2025 07:04 PM
Buna! Da, l-am primit de la acelasi numar unde primesc lunar informatii de la Orange. Regret, nu stiu sa fac printscreen. Sunt in varsta si nu ma descurc cu toate instrumentele tehnologiei. Dar. cineva trebuie sa stie daca s-au trimis aceste mesaje de catre Orange. Pe scurt sunt informata, citez, ca " in urma unificarii sistemelor informatice, Serviciul Plata automata a facturii a fost dezactivat, din cauza modificarii contului de facturare si al celui bancar in care se face plata. Te rugam sa reactivezi acest serviciu, adresandu te bancii. Noul tau cont de facturare Orange este....." ( Nu stiu daca trebuie sa l scriu.) Am fost la banca si mi s-a spus ca vechiul cont este activ. In situatia asta, nu stiu ce sa fac. Am nevoie de un sfat autorizat. A intalnit la banca o alta persoana care primise acelasi mesaj. Astept, daca e posibil un raspuns.
la 08-12-2025 07:16 PM
Eu zic sa verificați ultima pagina din cea mai recentă factură, acolo ar trebui sa scrie noile conturi, pt că, unindu-se, plățile pt fostul OROC se vor face in conturile ORO. Puteți întreba și pe chatul My Orange sau la un magazin Orange.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor