anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pe data de 23.03 am achitat factura orange

DaniDan12
Junior

Buna dimineața. Am si eu o nelamurire. Pe data de 23.03 am achitat factura orange in valoare de 700

5 Răspunsuri 5

mihai_13
Maestru

dezvolta Dani ce problema ai ...

ai luat contact cu Orange ?   https://www.orange.ro/contact/

Poi mi au spus sa refac plata după ce am primit confirmare de plata a fost zi îmi spun ca banii nu au ajuns la iei în sistem .

@DaniDan12: Trimite un email la plati@orange.ro cu dovada plății (confirmare primită pe email dacă ai plătit electronic sau chitanță dacă ai plătit la un magazin/terminal plăți). Solicită ulterior o confirmare a situației contului, sau verifică dacă nu s-a actualizat între timp situația contului tău. Poți verifica atât în contul MyOrange, cât și prin meniul *100#

Pololică
#StarMember

Salutare!

Salut, prin ce mod ai platit factura?

DaniDan12
Junior

Salut!!! Rezolvat ,nu sa vazut rata pt un telefon 60 de lei și din cauza asta mi au suspendat abonamentele.