la 30-03-2023 08:37 AM - editat ultima oară la 30-03-2023 08:40 AM de DanielaH
Buna dimineața. Am si eu o nelamurire. Pe data de 23.03 am achitat factura orange in valoare de 700
la 30-03-2023 08:43 AM
dezvolta Dani ce problema ai ...
ai luat contact cu Orange ? https://www.orange.ro/contact/
la 30-03-2023 08:46 AM
Poi mi au spus sa refac plata după ce am primit confirmare de plata a fost zi îmi spun ca banii nu au ajuns la iei în sistem .
la 30-03-2023 09:03 AM
@DaniDan12: Trimite un email la plati@orange.ro cu dovada plății (confirmare primită pe email dacă ai plătit electronic sau chitanță dacă ai plătit la un magazin/terminal plăți). Solicită ulterior o confirmare a situației contului, sau verifică dacă nu s-a actualizat între timp situația contului tău. Poți verifica atât în contul MyOrange, cât și prin meniul *100#
la 30-03-2023 10:03 AM
Salutare!
Salut, prin ce mod ai platit factura?
la 30-03-2023 04:49 PM
Salut!!! Rezolvat ,nu sa vazut rata pt un telefon 60 de lei și din cauza asta mi au suspendat abonamentele.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor