anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot sa platesc factura online

Exodus23
Junior

Buna, nu pot sa platesc factura online in aplicatie si nici pe site. Ce fac?

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai încercat și fără autentificare in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

Ce eroare primești?

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

In ce aplicatie: My Orange sau My Orange Fix? Esti client ORO sau OROC?

 

In my orange. Sunt client Oro 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai încercat și fără autentificare in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

Ce eroare primești?

Am reusit cu linkul tau mersi. Dar puncte si piniate nu am primit...

Punctele Pinata de primesc doar la plata prin aplicația my Orange.

Deci, eroarea este fie din cauza ultimei actualizări a aplicatiei my orange, fie pentru că au sunat-o de la Orange pe maică-mea și a amânat plata până pe 24.11

Dacă se actualizează soldul in aplicație, poți încerca plata in avans ( poți plăti 1 Ron) și vei primi și punctele Pinata.

Oricum nu cred că primeai puncte Pinata Party, daca ai prelungit termenul de plată.

Am pățit si eu...De ce nu putem accesa My Orange? Pe link-uri trebuie sa introduc codul de client si suma de plata si nu pot vizualiza facturile.

Multumesc!

Posibil sa fie lucrări de mentenanță. Singura metoda de afla cauza, este sa contactezi serviciul clienți Orange. Eu sunt client ca și tine și nu am acces la datele tale pentru a-ți putea oferi răspuns.