la 23-11-2025 08:44 PM - editat ultima oară la 24-11-2025 08:35 AM de DanielaH
Buna, nu pot sa platesc factura online in aplicatie si nici pe site. Ce fac?
23-11-2025 09:12 PM - editat 23-11-2025 09:13 PM
Salutare!
Ai încercat și fără autentificare in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online
Ce eroare primești?
la 23-11-2025 08:48 PM
In ce aplicatie: My Orange sau My Orange Fix? Esti client ORO sau OROC?
la 23-11-2025 09:06 PM
In my orange. Sunt client Oro
23-11-2025 09:12 PM - editat 23-11-2025 09:13 PM
Salutare!
Ai încercat și fără autentificare in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online
Ce eroare primești?
la 23-11-2025 09:26 PM
Am reusit cu linkul tau mersi. Dar puncte si piniate nu am primit...
la 23-11-2025 09:29 PM
Punctele Pinata de primesc doar la plata prin aplicația my Orange.
la 23-11-2025 09:34 PM
Deci, eroarea este fie din cauza ultimei actualizări a aplicatiei my orange, fie pentru că au sunat-o de la Orange pe maică-mea și a amânat plata până pe 24.11
la 23-11-2025 09:54 PM
Dacă se actualizează soldul in aplicație, poți încerca plata in avans ( poți plăti 1 Ron) și vei primi și punctele Pinata.
la 23-11-2025 10:15 PM
Oricum nu cred că primeai puncte Pinata Party, daca ai prelungit termenul de plată.
la 24-11-2025 01:04 PM
Am pățit si eu...De ce nu putem accesa My Orange? Pe link-uri trebuie sa introduc codul de client si suma de plata si nu pot vizualiza facturile.
Multumesc!
la 24-11-2025 01:09 PM
Posibil sa fie lucrări de mentenanță. Singura metoda de afla cauza, este sa contactezi serviciul clienți Orange. Eu sunt client ca și tine și nu am acces la datele tale pentru a-ți putea oferi răspuns.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor