la
22-09-2025
10:44 AM
- editat ultima oară la
22-09-2025
10:49 AM
de
AndreeaAC
sistemul de plata este praf la orange,am platit au trecut 5 zile de la plata si nu merge internetul si televizorul, mi sa antamplat de vreo 10 ori pana acum, nu se mai poate
la 22-09-2025 10:55 AM
Salutare!
Dacă plata se face prin My Orange sau direct în magazinele Orange, actualizarea plății ar trebui să fie instantanee, iar reactivarea serviciilor să se realizeze rapid.
Dacă ai platit prin alte metode ar trebui sa contactezi Orange prin chatul din aplicația my orange unde poți atașa capturi cu dovada platii. Acest lucru va grăbi validarea platii.
Detalii despre confirmarea platii găsești și aici.
22-09-2025 02:39 PM - editat 22-09-2025 02:40 PM
Salutare!
Probabil plătești prea târziu, prin alte surse decât My Orange și din acest motiv. Încercă s-o faci din My Orange sau dintr-un magazin Orange imediat cum apare factura sau depui bani în avans ( eu așa fac).
Acum a fost și weekend.
Îmi pare rău!
22-09-2025 03:27 PM - editat 24-09-2025 01:09 PM
Buna @niculceamihai
Inainte de a blama un sistem care pentru marea majoritate functioneaza fara probleme, poti impartasi cu noi conditiile in care platesti lunar abonamentul: daca este sau nu la timp, daca esti prin mijloace Orange sau parteneri, etc.
Te asteptam cu confirmari
Zi cu soare!☀️
la 24-09-2025 09:54 AM
@niculceamihai, s-au reconectat serviciile? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor