anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi-a fost restricționat abonamentul pentru neplată

mocanA1
Vizitator

Știți cat durează până îmi dau drumul la semnal? Vreau să specific ca mi-a fost restricționat pentru neplată abonamentul, l-am plătit și nu am semnal.

4 Răspunsuri 4

RafaHelper
#StarMember

Salut @mocanA1

Plata trebuie confirmata pentru a beneficia de servicii, urmează pașii de aici sau vezi mai jos ce trebuie sa faci:

Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) află aici cum poți să confirmi efectuarea unei plăți.

Dacă ești client Orange, poți să confirmi efectuarea unei plăți online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos. 

Dacă plata a fost efectuată din contul tău online/aplicația My Orange sau la oricare magazin Orange, confirmarea plății NU mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont.

Confirmarea de plată este necesară doar dacă ai achitat prin urmatoarele modalități de plată:

  • Virament bancar
  • Internet/mobile banking
  • Bancomat
  • Trezorerie

Poți înregistra o confirmare de plată astfel:

  • din aplicația My Orange- secțiunea Facturi, așa cum se poate vedea în imaginea de aici
  • online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de aici
  • apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • apelează gratuit Serviciul Clienti, la numarul scurt 300, unde vei lua legatura cu asistentul virtual Dija, căruia îți recomandăm să îi menționezi ca scopul apelului este confirmarea de plata a facturii achitate.

MihaiC99
Campion

Salutare!

Dacă ai efectuat plata din contul my Orange sau într-un magazin Orange, dar abonamentul nu a fost reactivat, atunci contacteaza serviciul clienți prin chatul din aplicația my Orange (unde poți atașa dovada plății) sau telefonic, dacă ai această posibilitate. Ei te pot ajuta să accelerezi procesul.

Prin chat soliciți transferul către un operator uman, descrii problema și atașezi dovada plății. Chiar dacă chatul nu este disponibil în acest moment, poți trimite mesajul, iar un operator îți va răspunde în timpul programului de lucru.

Cel mai probabil serviciile vor fi conectate mâine dacă plata a fost făcută prin my Orange.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ca să nu mai întâmpini treaba asta, ori plătești imediat ce apare factura în My Orange, ori anticipat, cum o fac și eu.

Eu foarte simplu.

Acum, trebuie să le pui dovada plății ( o poză cu bonul/ factura) în aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi scrii transfer operator și detaliezi problema, atașând poza respectivă.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Abonamentul este restrictionat sau nu mai ai semnal? Intreb intrucat cele doua actiuni sunt destul de diferite:

  • restrictionarea inseamna sa folosesti doar partial serviciile (nu mai poti suna sau trimite SMS-uri si nu mai poti folosi internetul, dar poti primi apeluri sau measje de la altii)
  • lipsa semnal inseamna, de obicei, debransarea serviciilor, adica nu mai suni, dar nici nu mai poti fi sunat si inseamna ca esti la un pas de incetarea contractului (daca nu s-a intamplat deja).

Plata facturii in caz de incetare contract nu cred ca mai reactiveaza acel contract. Ai incercat sa folosesti pasii recomandati de colegii de comunitate (in special prin aplicatie)?